Gå til innhold

Secret Santa 2008: Gi en julegave til en forumbruker! (VIKTIG BESKJED..!)


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ønsker meg... eh... liker morsomme gaver da ^.^ har egentlig ikke noe imot å utvide DVD samlinga mi heller :p er ikke store greiene fra før så en skal være riktig så uheldig hvis en råker på noe jeg allerede har :p liker best action komedier. (Playstation2 spill samlinga er vel egentlig like liten :p)

evt. tegneserier. liker nemi ganske godt.

 

har egentlig ingen konkrete ønsker, blir vel glad for det jeg får uansett :p morro med ukjente avsendere hehe

Endret av simmi-91
Lenke til kommentar

Jeg ønsker meg ikke noe spesielt egentlig, men er vel et par ting man vanskelig kan bomme med.

- CD-er: Pink Floyd, Led Zeppelin, Jimi Hendrix, Queen, Black Sabbath osv. 70-tallet generelt er en sikker vinner.

- DVD-er: Jeg sluker det meste, men drama er ekstra stas.

- Bøker: Jeg leser i grunn hva som helst, men har alt for få bøker sjæl. Lyrikk er i vinden om dagen, men jeg blir glad for det meste.

- Tegneserier: Jeg er litt analfabet på dette området, så overrask meg :p

Ellers kan det nevnes at jeg lenge har følt at jeg trenger en brevkniv :p

Lenke til kommentar

Jeg ønsker meg også en brevkniv, av typen katana :p

 

Faktisk allerede kjøpt inn gaven jeg skal gi bort, da jeg går etter metoden ved å finne noe jeg tror vil være litt unikt uansett hvem jeg skal sende til. Så får vi se hvordan en evt reaksjon på gaven blir, om ikke annet, kan personen gi den videre til noen h*n kjenner som vil sette mer pris på den.

Lenke til kommentar

Jeg sitter alltid som et stort spørsmålstegn når det gjelder å si hva jeg ønsker meg, men her er ihvertfall noen få ting som garantert vil falle i smak.:

- Musikk (Last.fm i profil i signatur).

- Bøker (Går for det meste i fantasy-sjangeren).

- Nammenam (Snop, kafferelatert whatnot, eller annet som faller under her).

- Gadgets (Surprise me. Men for guds skyld, ikke flere minnepinner).

- Zombie-relaterte ting fascinerer meg alltid. Enten det er film, bøker, tegneserier eller t-skjorter.

 

Vær kreativ, folkens! Sikkert flere enn meg som syns det er utrolig artig å få ting man ikke hadde ventet seg i det hele tatt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...