Gå til innhold

Secret Santa 2008: Gi en julegave til en forumbruker! (VIKTIG BESKJED..!)


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Edut:

Ny mail sent, så får vi se hvordan ting går denne gangen.

 

Edit2:

Er det helt random hvem som blir matchet opp? Og skal det legges ut noe mer info angående brukerne no sted, eller er det snakk om at folk må søke seg rundt i forumet for å finne ut mer om personen? Ser for meg at en 14 år gammel gutt kanskje ikke setter like stor pris på 2 lysestaker fra Black Design som f.eks meg på 27 med planer om kjøp av egen bolig.

 

Er det no planer om at tråden skal brukes etter jul til å f.eks vise frem bilder av hva man har fått? Evt ny tråd for dette?

Endret av lain
Lenke til kommentar
Skremmende lite trøndere på listen, får vel melde meg på da.^^
Er det ikke nok trøndere her? :wee:

 

Er det helt random hvem som blir matchet opp? Og skal det legges ut noe mer info angående brukerne no sted, eller er det snakk om at folk må søke seg rundt i forumet for å finne ut mer om personen? Ser for meg at en 14 år gammel gutt kanskje ikke setter like stor pris på 2 lysestaker fra Black Design som f.eks meg på 27 med planer om kjøp av egen bolig.

 

Er det no planer om at tråden skal brukes etter jul til å f.eks vise frem bilder av hva man har fått? Evt ny tråd for dette?

Det er helt random ja. Det blir en trekning etter 5.Desember og så er det din oppgave og snoke litt på hva vedkommende har interesse for. Hva du har fått kan du da skrive/avbilde i denne tråden. Ser ikke helt det store behovet for å lage en ny tråd for det :)
Lenke til kommentar

Mener hvertfall ifjord at folk skrev her i tråden hva de ønsket seg. Så er jo ikke vits og opprette eller spleise flere tråder opp mot hverandre, blir fort bare rot. Og det ville blitt mye rot om ansvarlig for denne Secret Santa 2008 og stå ansvarlig å innsamle informasjon om dette også.

 

Så da er det vel bare å skrive det i denne tråden ^^

Lenke til kommentar

Ok, da begynner jeg litt smått...

 

Kanskje folk burde skrive litt om interesser? Jeg interesserer meg for biler og motorer, spill og konsoller... men ikke så veldig pc-interessert at det gjør noe.

 

Jeg ønsker meg... hm... spill-ting! Ting fra Fallout 3, Gears of War 2, BioShock osv... Figurer, spill-figur-eller-våpen-modeller... samleting. Sånt er kult.

 

Ellers... vel, sokker (ikke middelaldrende/gammel mann sokker) vil slå ann, eller kanskje Blu-Ray (har PS3, men ikke EN Blu-Ray film).

 

Utover det, har jeg faktisk ikke veldig mange forslag... :p

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar
Ok, da begynner jeg litt smått...

 

Kanskje folk burde skrive litt om interesser? Jeg interesserer meg for biler og motorer, spill og konsoller... men ikke så veldig pc-interessert at det gjør noe.

 

Jeg ønsker meg... hm... spill-stæsj! Ting fra Fallout 3, Gears of War 2, BioShock osv... Figurer, modeller... samleting. Sånt er kult.

 

Utover det, har jeg faktisk ikke veldig mange forslag... :p

Greit, Da kjøper jeg Cindy Crawford om jeg trekker deg. :)

Lenke til kommentar
Blir det slik i år som i 2006 (vet ikke med 2007, siden jeg hadde en liten pause fra forumet da) at den vi sender gave til, sender til oss også?

Count me in, btw. *sende mail*

 

Etter hva jeg har forstått blir det ikke slik, ifjord fikk alle en random person, dvs at ingen fikk samme person.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...