Jext Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Minner mistenkelig mye om Resident Evil: Outbreak, men det er jo en bra ting. Er ikke spesielt interessert i dritt Valve lager pga Steam, men vi får se... Liker du ikke Steam? Er jo en av de få tingene som holder PC Gaming i live disse dager. Det pluss at Valve alltid leverer kvalitet var grunn nok for meg til å anse spillet som kjøpt når jeg hørte om det. Steam er jo genialt, særlig for oss som har sterk kroneverdi i forhold til dollar.
Alt-Ctrl Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Er ikke spesielt interessert i dritt Valve lager pga Steam, men vi får se... Er ikke så veldig interessert i dritt jeg heller, men så er ikke valve kjent for å lage møkk heller da. Uansett, jeg skjønner ikke helt hva du har i mot steam. Steam er muligens det eneste stedet jeg kommer til å kjøpe spill fremover, med noen unntak. Så får EA og resten av dritten seile sin egen sjø ...
cs_ Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 (endret) Et slikt spill har jeg ventet på lenge, forhåndsbestilte det på Steam nå Demo 6 på torsdag? Endret 2. november 2008 av Syvertsen
Hr. Jenssen Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 (endret) Har gledet meg noen år nå. Er ikke lenge igjen. Blir definitivt å kjøpe det over Steam. Nå går vi virkelig fra en langvarig (og ufortjent) tørketid innenfor COOP-feltet, til en COOP-oase, med både Left 4 Dead, Saints Row 2 og CoD 5, alle med mulighet for samarbeid. Gleder meg som pesten gledet seg til å ta liv en gang i tiden. PS: De som sier at Steam er elendig og what-not minner meg veldig mye om konservative religøse mennesker som har noe mot alt mulig bare fordi de har noe mot det. Endret 2. november 2008 av Hr. Jenssen
Generales Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Noen som har skrevet hvor mye det kommer til å koste? I butikk? Steam?
SkinnyT Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Hvis du bestiller på Steam nå, får du 10% rabatt av 50$ og må ut med 45$ (ca. 300kr) for spillet. Skal du forhåndsbestille fysisk kopi av spillet, må du ut med rundt 350kr..
Joananas Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Noen som har skrevet hvor mye det kommer til å koste? I butikk? Steam? 399 til PC på Platekompaniet
Kontorstol Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 (endret) Er der lokal coop mot zombier? Er der story, isåfall, er der lokal story coop? Edit: På Xbox 360 Endret 2. november 2008 av Kontorstol
Generales Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 OK, kjøper det nok når det kommer i butikken Liker å ha et cover og manual i hånden hvis dere skjønner Også; Når ble det sagt at det kom demo til PC?
cavumo Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 OK, kjøper det nok når det kommer i butikken Liker å ha et cover og manual i hånden hvis dere skjønner Også; Når ble det sagt at det kom demo til PC? 11. november hvis du ikke har forhånsbestilt på steam, 6. november for de som har.
TCi Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 (endret) Ny sniktitt: http://www.left4dead411.com/left-4-dead-nov5-preview-1 Left 4 Dead is absolute chaos. It is intense, fast-paced, thrilling, exhilarating, and exhausting. It is everything you could ever hope for a game to be and more - every single expectation I had for the game was blown away entirely. I was literally in awe over how fun and unique of an experience it offered and I have to say that it was honestly the best gaming experience I've had in my life. We as gamers seem to hear this kind of sensationalism for unreleased games far too often, and believe me that I too have been the victim of such unwarranted hype - but I promise you that these are not empty words. This game is truly original and it offers up a pure gaming experience. Everything in Left 4 Dead is geared towards reaching that mindset of pure gaming bliss. It is challenging, and you will fail. You will scream, curse, laugh and cry, and love every single second of it. Endret 6. november 2008 av TCi
TCi Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Minner på om at demoen nå skal være tilgjengelig for de som har forhåndsbestilt spillet. Usikker på hvordan dette er gjort på 360-versjonen. Demoen er ut der også. Og i følge inntrykkene er demoen ca. 30 min lang. Spillet er også utrolig bra i følge det jeg leser. Fullversjonen kan ikke komme fort nok!
cs_ Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Countdown: http://www.timeanddate.com/counters/fullsc...c=00&p0=137
SkinnyT Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Det vil si at demoen er tilgjengelig kl. 16 her i Norge? Pre-loader nå. Får ikke spilt før i kveld da, så er nok klart til den tid.
Jackvo Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Har spilt en del nå og jeg kan bare fortelle dere at dette er noe av det morsomste jeg har spilt på lenge! Zombie slakt som bare det! Sliter litt online da... Blir disconnecta hele tiden
michael691 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Har spilt en del nå og jeg kan bare fortelle dere at dette er noe av det morsomste jeg har spilt på lenge! Zombie slakt som bare det! Sliter litt online da... Blir disconnecta hele tiden kan noen legge den på p2p? Det er ikke ulovlig siden det er en demo + at det ikke kostet noe
Kontorstol Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Må spilles via steam og du må ha bestilt spillet så der er ikke vits
michael691 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Damnit. Jeg har ikke steam men jeg har så lyst å prøve demoen Kanke kjøpe spillet før jeg vet hvordan det er/går
genesis Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 (endret) http://kotaku.com/5071236/new-left-4-dead-tv-spot-zombies-checkHvorfor er EA logoen der?Blir det pushet på Securerom og installasjons begrensninger på dette spillet også?edit;Ser ut til at Vavle lar EA distribuere retail versjonen, og at det ikke blir noen installasjons begrensning for steam versjonen. Endret 7. januar 2014 av Zeph
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå