Gå til innhold

xbox for de rike?


Anbefalte innlegg

http://www.itavisen.no/art/1300767.html  

da var den "rekorden" til xbox slått, siden dreamcast er den eneste konsollen tidligere som har hatt online spilling skal det nesten ingenting til for å ha rekorden i online konsoll spilling, men det kommer kanskje ps2 til gjøre noe med nå.

 

Ganske morosmt det du sier her. :lol:

For som alle burde vite var både SNES og GameBoy-Color online...

Greit at de ikke har noen rekord for å være mange kanskje, men de var ihvertfall først...

 

seriøst, de teller ikke :p .

dennis, jeg motsier ikke meg selv men du leser feil, jeg sier ikke ps2 er best, men at jeg liker den best, når jeg sier den er best så er det fordi jeg liker den best, skjønner? :p

 

Hvorfor i all verden skal ikke SNES og GameBoy telle???

Bare fordi du ikke visste at de var online???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.itavisen.no/art/1300767.html  

da var den "rekorden" til xbox slått, siden dreamcast er den eneste konsollen tidligere som har hatt online spilling skal det nesten ingenting til for å ha rekorden i online konsoll spilling, men det kommer kanskje ps2 til gjøre noe med nå.

 

Ganske morosmt det du sier her. :lol:

For som alle burde vite var både SNES og GameBoy-Color online...

Greit at de ikke har noen rekord for å være mange kanskje, men de var ihvertfall først...

 

seriøst, de teller ikke :p .

dennis, jeg motsier ikke meg selv men du leser feil, jeg sier ikke ps2 er best, men at jeg liker den best, når jeg sier den er best så er det fordi jeg liker den best, skjønner? :p

 

nei.

Lenke til kommentar
http://www.itavisen.no/art/1300767.html  

da var den "rekorden" til xbox slått, siden dreamcast er den eneste konsollen tidligere som har hatt online spilling skal det nesten ingenting til for å ha rekorden i online konsoll spilling, men det kommer kanskje ps2 til gjøre noe med nå.

 

Ganske morosmt det du sier her. :lol:

For som alle burde vite var både SNES og GameBoy-Color online...

Greit at de ikke har noen rekord for å være mange kanskje, men de var ihvertfall først...

 

seriøst, de teller ikke :p .

dennis, jeg motsier ikke meg selv men du leser feil, jeg sier ikke ps2 er best, men at jeg liker den best, når jeg sier den er best så er det fordi jeg liker den best, skjønner? :p

 

nei.

 

når jeg sier ps2 er best så er det fordi jeg synes spillene på den er best, det er rent subjektivt, andre sier kanskje xbox er best fordi maskinen og spillene på den er best. når jeg sier beste maskin så mener jeg aldri raskeste eller best hardware, "beste" kan brukes i mange sammenhenger.

Lenke til kommentar
http://www.itavisen.no/art/1300767.html  

da var den "rekorden" til xbox slått, siden dreamcast er den eneste konsollen tidligere som har hatt online spilling skal det nesten ingenting til for å ha rekorden i online konsoll spilling, men det kommer kanskje ps2 til gjøre noe med nå.

 

Ganske morosmt det du sier her. :lol:

For som alle burde vite var både SNES og GameBoy-Color online...

Greit at de ikke har noen rekord for å være mange kanskje, men de var ihvertfall først...

 

seriøst, de teller ikke :p .

dennis, jeg motsier ikke meg selv men du leser feil, jeg sier ikke ps2 er best, men at jeg liker den best, når jeg sier den er best så er det fordi jeg liker den best, skjønner? :p

 

nei.

 

når jeg sier ps2 er best så er det fordi jeg synes spillene på den er best, det er rent subjektivt, andre sier kanskje xbox er best fordi maskinen og spillene på den er best. når jeg sier beste maskin så mener jeg aldri raskeste eller best hardware, "beste" kan brukes i mange sammenhenger.

Yep, kjære snømann. Når PS3 kommer så skal jeg huske å slenge så mye dritt som mulig:

 

Konsollen er laget av Sony.

 

Den er (kommer til, i god Sony stil) å bli kjempedyr.

 

Drittspill

 

Den ser stygg ut.

 

Konsollen er laget av Sony.

 

Det blir litt morsomt å "teste" ut disse argumentene på playstation-folket. De fleste kommer vel til å begynne å grine, som vanlig.

Lenke til kommentar
,,,, jeg motsier ikke meg selv men du leser feil, jeg sier ikke ps2 er best, men at jeg liker den best, når jeg sier den er best så er det fordi jeg liker den best, skjønner?  :p

 

Hvordan kan du ikke si ting når du sier det? Motsi seg selv i samme setning er ganske godt gjort. Gjør det faktisk to ganger også :lol:

 

Håpløs diskusjon... :shrug:

Lenke til kommentar

Helt enig at det er en håløs diskusjon...

evil_snowman starter nok bare et nytt emne om noen dager...

 

Men jeg vil enda like å vite hvorfor SNES og GB-Color ikke gjelder som online konsoller...

Men evil_snowman fant kanskje ikke noe svar på det...

 

Litt begrunnelser hadde vært kjekt...

Lenke til kommentar
Helt enig at det er en håløs diskusjon...

evil_snowman starter nok bare et nytt emne om noen dager...

 

Men jeg vil enda like å vite hvorfor SNES og GB-Color ikke gjelder som online konsoller...

Men evil_snowman fant kanskje ikke noe svar på det...

 

Litt begrunnelser hadde vært kjekt...

 

jeg kødda, de teller jo de også.

zamboo, veldig lang setning ja, sikkert ikke så lett å forstå for alle sammen. det er forskjellig hva folk legger i ordet best, noen mener størst, minst, stiligest, raskest, og billigst f.eks., jeg synes den beste konsollen er den jeg liker flest spill på, og jeg ville ikke byttet min ps2 imot noen konsoll enda. det går ann å måle den raskeste konsollen, men det varierer fra person til person hvilken og hvorfor den konsollen er best.

Lenke til kommentar
det virker som folk anbefaler tv til minst 30000 kr, anlegg til minst 100000kr, kabler til minst 1000kr og håndkontroll til minst 1500kr for å få det maximale utav boksen, og at mange sammenligner xbox med ekstrautstyr for noen hundre tusen så ps2 på en billig 14" tv...

jeg har en 28" billig tv og bruker den til lyden, jeg bryr meg lite om forskjell på lyd og dvd-kvalitet da mellom konsollene og dvd-spillere, tviler på jeg er alene om dette. poenget er at ikke alle som kjøper konsoll har godt nok anlegg eller tv til å utnytte ps2 engang og det blir feil å prakke xbox på folk som meg fordi den har bedre lyd, kan like gjerne si til en bonde som ikke har mulighet for å få bredbånd at xbox er best pga den har bredbåndsstøtte...

og, det finnes 5 milliarder mennesker på jorden med hver sin grunn til hvorfor den konsollen de liker er best, dette er ikke noen konsoll krangel, bare litt til ettertanke  :wink: .

 

Om du har aldri så dyr TV så blir ikke en konsole bedre! Den er og forblir en fattigmans PC! Samme hvor stor TV du har blir ikke oppløsningen høyere enn 800x640! Rent teoretisk er en Xbox bedre, men ATI er vel et levende bevis på at i teorien ikke har noe med i praksis å gjøre, ettersom ATI's R350 knuser flagskipet til nVidia.

 

Så om Microsoft eller Sony mekker best fattigmans PC er vel en egenvurdering, men en ting er iallfall sikkert, uansett hvor mye du bruker som "ekstrautstyr" så blir ikke boksen noe bedre!

 

-Chief- :woot:

Lenke til kommentar

trenger jo loewe aconda tv til 30.000, dyre kabler og dolby 5.1 anlegg for å få det maksimale utav boksen jo... den er bedre enn ps2 på billig anlegg og tv også, men det er tragisk å komme med argumenter med dolby 5.1 og slike ting til folk som har en billig tv å spille på.

xbox er beste maskinen, men jeg bryr meg ikke om hvilken maskin det er jeg spiller på, det er hva jeg spiller som er viktig :wink: .

Lenke til kommentar
men det er tragisk å komme med argumenter med dolby 5.1 og slike ting til folk som har en billig tv å spille på.

 

du, og bare du kommer med disse argumentene. det virker som om du lager en diskusjon oppi hodet ditt, og starter en post rett etterpå.

 

"grrr, den jæv|a stemmen i hodet mitt sier at X-box har bedre spill enn ps2! det har den JAMMENMEG ikke!"

 

*poste en post om at ps2 har mye bedre spill enn x-box*

Lenke til kommentar
Helt enig at det er en håløs diskusjon...

evil_snowman starter nok bare et nytt emne om noen dager...

 

Men jeg vil enda like å vite hvorfor SNES og GB-Color ikke gjelder som online konsoller...

Men evil_snowman fant kanskje ikke noe svar på det...

 

Litt begrunnelser hadde vært kjekt...

 

jeg kødda, de teller jo de også.

 

 

 

Der ga du opp med en gang ja...

Kunne du ikke bare si at du ikke visste at de var online?

Eller må du bare vinne hver diskusjon???

Lenke til kommentar

Det har vel ikke så mye å si, siden grafikken bare er skalert opp uansett, eller er det slik at xboxen skalerer opp bedre enn prosjektoren? (har ikke prosjektor selv, bare noen kamerater).

 

AtW

 

xbox har vel støtte for hdtv-kompatible tv'er og prosjektører. dvs. oppløsning oppimot 1920xnoe, hvis jeg ikke husker helt feil.

 

du husker ikke helt feil, men det alikevel ikke helt riktig her på berget. denne funksjonen er fjernet på pal xbox'er, gjelder kun for ntsc. ntsc støtter 480p, 720p og 1080i via hdtv, mens pal xbox'en kun kan gi ut 480i. siden 99% av solgte xbox'er i norge er pal, blir det da ingen som kan få nytte av dette.

 

jeg har projektor og 118" lerret, og du kan tro dette irriterer meg grønn :evil:

Lenke til kommentar
men det er tragisk å komme med argumenter med dolby 5.1 og slike ting til folk som har en billig tv å spille på.

 

du, og bare du kommer med disse argumentene. det virker som om du lager en diskusjon oppi hodet ditt, og starter en post rett etterpå.

 

"grrr, den jæv|a stemmen i hodet mitt sier at X-box har bedre spill enn ps2! det har den JAMMENMEG ikke!"

 

*poste en post om at ps2 har mye bedre spill enn x-box*

 

psilocybe, hvorfor gidder du? du har ingenting med tråden å gjøre, jeg startet den for at de med xbox skal skjønne det er teit å si xbox er best fordi den støtter bredbånd og dd 5.1 til folk som ikke har stereoanlegg eller bredbånd.

stemme? hva snakker du om nå? jeg bryr meg ikke om hvilken konsoll som har best spill, jeg spiller kun de spillene jeg liker uansett.

Lenke til kommentar
men det er tragisk å komme med argumenter med dolby 5.1 og slike ting til folk som har en billig tv å spille på.

 

du, og bare du kommer med disse argumentene. det virker som om du lager en diskusjon oppi hodet ditt, og starter en post rett etterpå.

 

"grrr, den jæv|a stemmen i hodet mitt sier at X-box har bedre spill enn ps2! det har den JAMMENMEG ikke!"

 

*poste en post om at ps2 har mye bedre spill enn x-box*

 

psilocybe, hvorfor gidder du? du har ingenting med tråden å gjøre, jeg startet den for at de med xbox skal skjønne det er teit å si xbox er best fordi den støtter bredbånd og dd 5.1 til folk som ikke har stereoanlegg eller bredbånd.

stemme? hva snakker du om nå? jeg bryr meg ikke om hvilken konsoll som har best spill, jeg spiller kun de spillene jeg liker uansett.

 

Hvorfor er du så opptatt av at ingen skal kjøpe xbox, og at alle skal kjøpe ps2?

Er det fordi du vil at alle skal gå i samme fellen som deg, da du kjøpte ps2 og angret deg? :wink:

Lenke til kommentar
men det er tragisk å komme med argumenter med dolby 5.1 og slike ting til folk som har en billig tv å spille på.

 

du, og bare du kommer med disse argumentene. det virker som om du lager en diskusjon oppi hodet ditt, og starter en post rett etterpå.

 

"grrr, den jæv|a stemmen i hodet mitt sier at X-box har bedre spill enn ps2! det har den JAMMENMEG ikke!"

 

*poste en post om at ps2 har mye bedre spill enn x-box*

 

psilocybe, hvorfor gidder du? du har ingenting med tråden å gjøre, jeg startet den for at de med xbox skal skjønne det er teit å si xbox er best fordi den støtter bredbånd og dd 5.1 til folk som ikke har stereoanlegg eller bredbånd.

stemme? hva snakker du om nå? jeg bryr meg ikke om hvilken konsoll som har best spill, jeg spiller kun de spillene jeg liker uansett.

 

Hvorfor er du så opptatt av at ingen skal kjøpe xbox, og at alle skal kjøpe ps2?

Er det fordi du vil at alle skal gå i samme fellen som deg, da du kjøpte ps2 og angret deg? :wink:

 

dennis, hæ? hva er problemet ditt? hvorfor skal alle kjøpe ps2? du er xbox fanboy, du tror at siden xbox er den raskeste maskinen skal automatisk alle mennesker synes ethvert spill som kommer til den er gøyere enn alle andre spill - og alle som sier noe annet angrer dypt inni seg på at de ikke har xbox... gjett hva, verden er faktisk ikke slik.

Lenke til kommentar

 

du husker ikke helt feil, men det alikevel ikke helt riktig her på berget. denne funksjonen er fjernet på pal xbox'er, gjelder kun for ntsc. ntsc støtter 480p, 720p og 1080i via hdtv, mens pal xbox'en kun kan gi ut 480i. siden 99% av solgte xbox'er i norge er pal, blir det da ingen som kan få nytte av dette.

 

jeg har projektor og 118" lerret, og du kan tro dette irriterer meg grønn  :evil:

 

Men dette hjelper vel lite når ingen av spillene kjøer i hd-tv oppløsning uansett?, det hjelper deg lite å ha en monitor som støtter 2048 om du bare kjører 640, det er det samme med boxen, bildet blir jo bare skalert opp, men som sagt, kan det jo hende xboxen skalerer opp på en bedre måte en prosjektoren, men det virker ikke som noen vet om dette er tilfellet.

 

AtW

Lenke til kommentar
men det er tragisk å komme med argumenter med dolby 5.1 og slike ting til folk som har en billig tv å spille på.

 

du, og bare du kommer med disse argumentene. det virker som om du lager en diskusjon oppi hodet ditt, og starter en post rett etterpå.

 

"grrr, den jæv|a stemmen i hodet mitt sier at X-box har bedre spill enn ps2! det har den JAMMENMEG ikke!"

 

*poste en post om at ps2 har mye bedre spill enn x-box*

 

psilocybe, hvorfor gidder du? du har ingenting med tråden å gjøre, jeg startet den for at de med xbox skal skjønne det er teit å si xbox er best fordi den støtter bredbånd og dd 5.1 til folk som ikke har stereoanlegg eller bredbånd.

stemme? hva snakker du om nå? jeg bryr meg ikke om hvilken konsoll som har best spill, jeg spiller kun de spillene jeg liker uansett.

 

Hvorfor er du så opptatt av at ingen skal kjøpe xbox, og at alle skal kjøpe ps2?

Er det fordi du vil at alle skal gå i samme fellen som deg, da du kjøpte ps2 og angret deg? :wink:

 

dennis, hæ? hva er problemet ditt? hvorfor skal alle kjøpe ps2? du er xbox fanboy, du tror at siden xbox er den raskeste maskinen skal automatisk alle mennesker synes ethvert spill som kommer til den er gøyere enn alle andre spill - og alle som sier noe annet angrer dypt inni seg på at de ikke har xbox... gjett hva, verden er faktisk ikke slik.

 

:lol: Tror nok dette er hva du bør si til deg selv... :yes:

 

Jeg spiller ikke så mye xbox, og jeg er abolutt ikke noen fanboy.

Men jeg er så utrolig lei av alle trådene du starter om xbox vs ps2.

Du klager på at det er et konsoll hysteri, og det er du som er med på å starte hysteriet... :lol:

Du motsier deg selv hele tiden, og de trådene du starter har ikke noen annen mening enn at du sier til alle hvor mye du digger ps2.

Det virker ikke som om jeg er den eneste her på forumet som er lei av alle postene dine evil_snowman, EL_polla og pizzabud.

 

Og horfor bruker du 3 forskjellige nick?

 

Går du ikke lei?

Hvis du elsker ps2 maskinen din så høyt, jo for all del bare klem og kos med den, men kan du ikke slutte å fortelle absolutt alle her på forumet hvor mye du digger den?

I det ene øyeblikket så sier du at ps2 er bedre enn xbox fordi de har så mange bedre spill, og i det andre øyeblikket så sier du at xbox slår ps2 på alle mulige måter.....?

 

"du tror at siden xbox er den raskeste maskinen skal automatisk alle mennesker synes ethvert spill som kommer til den er gøyere enn alle andre spill - og alle som sier noe annet angrer dypt inni seg på at de ikke har xbox"

 

Hvordan kan du "vite" hva jeg tror? :lol:

 

Jeg har fått et inntrykk av at du ikke tåler at xbox spill ser bedre ut enn ps2 spill... Du skal alltid forklare at xbox ikke er bedre enn ps2 bare fordi den har bedre grafikk.

Og at det ikke bare er grafikken som teller, og det er jeg enig i, men nå har det seg slik at xbox har mange flere spennende titler som kommer.

Og hvem vil vel ikke ha bedre grafikk OG bedre spill?

 

Som sagt så er det jo smak og behag om hvilken spill man liker, og jeg har fått et inntrykk av at du liker alle ps2 spilllene og ingen xbox

spill...Og hvis du liker ps2 spillene så sinnsykt mye, ja da beholder du jo selvsagt ps2 maskinen din.

Men bare vær så snill å hold alle personlige følelser for ps2 maskinen din holde seg unna forumet... :wink:

Lenke til kommentar
Hvis spillene er lagd for så stor oppløsning så går det greit,

men da går det absolutt ikke flytende...

Så det er nok grunnen til at de ikke har gjort det ennå...

Siden X-Box'n sliter litt fra før så ville nok ikke det bli så veldig bra...

 

Jojo, men nå er det såvidt meg bekjent ikke et eneste spill som er lagd for de høye oppløsningene, for som du sier, da må det jo enten gå hakkete, eller grafikken må bli dårligere for den jevne bruker.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...