Gå til innhold

TES: Nytt liv til Oblivion prosjekt! Trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har igjen klart å få lyst til å legge inn Oblivion, men jeg har ganske mange timer bak meg med dette spillet, og lurer på om noen har noen tips til å skape nytt liv til et ganske gjennomspilt spill.

Det jeg tenker mest på er quest-mods som legger til nye quests. Dette er noe jeg ikke har prøvd så mye av før, så fint hvis noen kan liste opp de beste quests-modene som kan gjøre at jeg har litt mer å gjøre. Også andre ting som kan friske opp spillet blir tatt imot med glede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg anbefaler Lost Spire på det sterkeste. Moden kan lastes ned via Planet Elder Scrolls, blant annet. De har også en egen hjemmeside som du finner om du googler (har ikke url'en i hodet akkurat nå, sitter på jobb).

Lost Spire er et nytt guild - Archeology Guild. De har egen, flott guild hall, mulighet for rank advancement, mange quests, veldig interessant historie, god voice acting, gode rewards, originale og lange dungeons osv. En av de største og beste quest mods som finnes til Oblivion pr. i dag.

Endret av Tabris
Skrevet

Prøv noen mods som gjør spillet mer realistisk.

Slik som raskere piler, mods som gjør at du må spise og drikke for å overleve, crowded roads.

OOO er også bra! UOP også!

Skrevet

Jeg har alltid spilt med OOO og KCAS, men har nå prøvd nGCD istedenfor KCAS(er denne å anbefale?). Lost Spire har jeg allerede lagt inn og gleder meg til å prøve:) Har som regel hatt en mod-list på rundt 10, nå har jeg godt over 40 som skal prøves, inkludert mange quest-mods.

Hvordan er raske piler? Blir det bedre å bruke bue? Har også endelig fått endret interfacet til Phinix.

Skrevet
Jeg har alltid spilt med OOO og KCAS, men har nå prøvd nGCD istedenfor KCAS(er denne å anbefale?). Lost Spire har jeg allerede lagt inn og gleder meg til å prøve:) Har som regel hatt en mod-list på rundt 10, nå har jeg godt over 40 som skal prøves, inkludert mange quest-mods.

Hvordan er raske piler? Blir det bedre å bruke bue? Har også endelig fått endret interfacet til Phinix.

Raskere piler gjør det mer interessant å "snipe". Det er enklere fordi pilene går mer rett frem og flyr lengre.

Skrevet

Startet nytt, og det første jeg ser er at Baurus' skjold og hjelm er helt hvite, og første gangen Uriel-gjengen blir angrepet kræsjer spillet. Noen som har opplevd dette?

Skrevet

hvit ehh ? du mangler et eller annet,husker ikke i farta, du kan ju installere en ev mod på nytt å kjøre bsa-alteration etterpå..manuellt kan du ju bruke nifskope å ordne det for hand,baurus har blade armor for resten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...