Gå til innhold

[AoC]Veldig lite folk på serverne?


Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte jeg skulle prøve spillet igjen, lenge siden jeg spillte sist? Sommeren?

Vel.. jeg går i old tarantia... og det er som en ghosttown!! Klokka var... 22:30? Jeg så vel bare 3 personer?

Er det vanlig overalt? Var på wildsoul!

Har alle slutta? Hvor skal jeg begynne å spille for å virkelig finne masse folk?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Tenkte jeg skulle prøve spillet igjen, lenge siden jeg spillte sist? Sommeren?

Vel.. jeg går i old tarantia... og det er som en ghosttown!! Klokka var... 22:30? Jeg så vel bare 3 personer?

Er det vanlig overalt? Var på wildsoul!

Har alle slutta? Hvor skal jeg begynne å spille for å virkelig finne masse folk?

Takk!

 

Vet ikke om du har litt uflaks eller, men jeg spiller på Fury serveren og der er det stappfult over alt. Hadde aldri noen problemer å danne 6 mans grupper flere ganger igår til å gjøre dungeons. Guilden min har rundt 70 medlemmer med rund 20-30 peroner oline hele tiden. Føler AOC blomstrer nå istedenfor at det er stadig mer folk som leaver. Jeg synes at det er trittmorro vertfall. Men har du problemer med å finne folk, så søk etter dem på peron lista. Der ser du hvo mange som er online.

Lenke til kommentar
Men har du problemer med å finne folk, så søk etter dem på peron lista. Der ser du hvo mange som er online.

 

Det stemmer vel ikke helt. Det er noe rart med den listen, for jeg snakker daglig med masse folk som er umulig å finne når du søker (og de har ikke reservert seg mot å dukke opp i søk).

 

OT: På Aquilonia der jeg laget en ny alt her om dagen formelig svermet det med level 5-folk overalt! Aldri sett så mange folk i Tortage, selv ikke i mai.

Lenke til kommentar
spiller på ymir selv og har intrykk av att det er ekstremt lite folk ute å går.

 

søkte i morgest og det var under 10 spillere online på hele serveren.

har ikke møtt en eneste spiller enda i chopshop province. men så en del i tortage da.

 

Er vel kanskje naturlig at folk ikke spiller i morgentimene. De fleste har vel jobb/skole å ta hensyn til :)

 

På kveldstid er det ihvertfall brukbart med folk. Finner ihvertfall alltid noen å queste sammen med. Å fylle opp en gruppe på 6 er ihvertfall ikke noe problem.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Har da sett en god del folk på Wildsoul i det siste, så tomt er det absolutt ikke. Kan jo godt hende at en del er alter, og at folk raider o.l i primetime på kvelden.

 

Har lvlet HoX'en i det siste, og har drevet på i Field of The Dead og Noble District. Masse folk rundt omkring der ihvertfall, og rimelig mye pvp.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hadde nesten tatt å roen den litt til server sammenslåingene som kommer er gjort , er ikke super mange som speller for øyeblikket , men fury virker iallefall sånn passe aktiv de siste ukene ( driver å leveller opp ny char , og har fått med meg sanctum og black castle med pugs uten problemer, ikke instant , men i løpet av ikke alt for lang tid )

 

Venter bare på de forbanna sammenslåingene av servere, er jo liksom litt av trikset , spessielt med sieges at det er flere folk som ønsker seg battlekeeps enn spots som er tilgjengelig , håper virkelig at sammenslåingen får til det. selv om det bare blir bare en server igjen for å få til det så vil det være verdt det imo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...