Gå til innhold

Gamespot påstår at Bioshock 2 blir multiplattform


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vel hende det blir som med Bioshock, først på X360 så PS3.

 

However, 2K rep Charlie Sinhaseni was somewhat cagey about the details, saying only "BioShock 2 is destined for the PlayStation 3, Xbox 360 and Windows PC platforms." Reps would not comment on whether or not the game would be released on all three simultaneously.

 

Kan godt tyde på en enten eller hendelse, enten tidsekslusivitet eller samkjørt release. Personelig håper jeg det blir en samkjørt release hvor det slippes på begge enhetene samtidig, skal et spill være multiplatform så synes jeg det er idiotisk at det skal være tidsekslusivt før det kommer på den andre enheten.

Lenke til kommentar

Klart de ikke sier hvorvidt spiller kommer til alle tre platformer samtidig, de håper jo Sony og Microsoft skal sette igang en budrunde her.

 

Forresten, angående eksklusivt DLC på Xbox 360...har det så langt vært noe å samle på? Har egentlig ikke satt meg inn i saken, men så langt virker reaksjonen som et kollektivt "meh".

Lenke til kommentar

Det var stort for fanboys som trengte ammunisjon, men for normale folk med beina på jorda? Er det kommet ut noe spill der ekstra DLC gjør en versjon markant overlegen en annen?

 

Minner meg om da HD-DVD-tilhengerne fremhevet HD-DVD som overlegent på grunn av nettilgangen. At det begrenset seg til å hente ned et bakgrunnsbilde eller en ringetone via spilleren snakket de ikke fullt så høyt om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Vel, DLC var jo STORT når vi snakket om GTAIV for lenge lenge siden.. Og siden har vi sett lite til det. Men det kommer vel snart. Men betyr det noe? Nei tror ikke det.

 

De burde nok ha utsatt GTAIV slik at DLC var klart til releasen ja ;)

Lenke til kommentar
Vel, DLC var jo STORT når vi snakket om GTAIV for lenge lenge siden.. Og siden har vi sett lite til det. Men det kommer vel snart. Men betyr det noe? Nei tror ikke det.

 

De burde nok ha utsatt GTAIV slik at DLC var klart til releasen ja ;)

 

Nei, synes forslaget ditt er tåpelig.

 

Men når MS betaler så sinnsykt med penger for dlc så burde det vel være lansert innen 6 måneder etter launch?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Sånn rent personlig så ser jeg ikke helt poenget med å kritisere DLC løsningen uten at man faktisk vet hva det dreier seg om. For all del, det kan godt hende at påfunnet viser seg å være idiotisk, men det blir litt mye hva-hvis-om-kanskje-da-muligens-potensielt uten at man faktisk vet hva det er snakk om, men det er jo enkelte som liker slikt..

Lenke til kommentar
Men ideen med å utsette spillet hadde bare vært dumt.

 

Det var ikke en ide, det var en spøk.....

 

Joda, skjønte vel det. Men det var ett "svar" på spøken som antydet at jeg mente det, eller at du mente at det var eneste mulighet.

 

Synes faktisk hele ideen med å kjøpe eksklusiv dlc er tåpelig. Enten får ms eller sony kjøpe hele spillet, eller så får hele spillet og dlc være multiplattform.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Det skal du selvsagt få lov til å mene.

 

Jeg tror nok det er mange som er takknemlig for at det bare ble ekslusiv DLC istedenfor at spillet kun havnet på en av konsollene.

Lenke til kommentar
Men ideen med å utsette spillet hadde bare vært dumt.

 

Det var ikke en ide, det var en spøk.....

 

Joda, skjønte vel det. Men det var ett "svar" på spøken som antydet at jeg mente det, eller at du mente at det var eneste mulighet.

 

Synes faktisk hele ideen med å kjøpe eksklusiv dlc er tåpelig. Enten får ms eller sony kjøpe hele spillet, eller så får hele spillet og dlc være multiplattform.

 

 

Hadde du ikke sagt om du hadde hatt 360.. hehe. OG grunnen til at det tar tid er vel pga størrelsen på innholdet vil jeg tro.. Jo lengre å vente, jo mer å glede seg til..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Mange er takknemlig for at dlc bare er på en av konsollene i stedet for at det hadde vært tilgjengelig på begge konsollene mener du? For det er nemlig det som hadde skjedd om MS ikke hadde betalt for at det skulle være ekslusivt til xbox 360.

 

Det er det strengt tatt umulig å si.

Det kan godt være at man planla å legge ut DLC til begge konsollene, men i en helt annen størrelsesorden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...