Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er SÅ glad han ikke endte opp i City, selv om han hadde vært god å ha mot antatt svakere lag, som city ofte sliter og driter seg ut mot.

Heller et middelmådig lag enn et lag med slike spillertyper.

Endret av Crispin
Skrevet (endret)

Akkurat det der overrasker meg absolutt ikke. Jævla idiot, sikkert rart å være størst på treningsanlegget igjen. Venter i spenning på Strassers "det var bare en fleip"-kommentar regissert av Galliani, the clown himself.

Endret av Herthugen
Skrevet

Er det noen som vet om TV2 Sumo viser CL? Jeg var sikker på at de ikke hadde rettighetene til det, men de reklamerer for Chelsea-kampen på forsiden.

TV2 har rettigheten til en CL-kamp pr. runde.

Skrevet

Lurer på om de faktisk har en per dag (tirs-ons) ettersom de sendte FCK-Rubin i går

Ahh, da har de fordoblet rettighetene ift. i fjor. Om 2-3 år har de rettighetene til hele CL om denne utviklingen fortsetter. :wee:

Skrevet

For dere har jo ingen av de :whistle:.

Zlatan er virkelig latterlig ja, men som ofte med slike typer er de for gode til å bare ignorere.

Jeg ser virkelig ikke at Zlatan er så god som alle skal ha det til. Han var elendig i Barca, akkurat som jeg forventet, og han var mektig overvurdert i Inter. Jeg er spent hva han får til i Milan, jeg tror han skuffer "alle".

Inter gjorde tidenes deal med Zlatan..

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...