Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt enig i den tanken, det er vanskelig å holde følge med hvem som holder med hvilket lag.

Vanskelig å huske på for en supporter er det dessverre :). Men vi bør jo forsøke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Apropo: Holdt på å daue når eg såg nytt på nytt når de kommenterte at NordNorge skulle bli et eget land!

Åsså kom det fra han til høgre: Det ville jo blitt bra tippeliga da! Tromsø og Bodø-Glimt!

Hehehehe....

Oki... Den var desidert mye morsommere in real!

Skrevet
Ikke for å leke forumpoliti, men siden dette ikke er manu tråden så ere ålreit om dere snakke om Man U og ikke "vi" når dere snakker om klubben akkurat her i tråden. Vil tru det er det beste for alle. Samme med pool og chelsea fans osv.

Tror de fleste forstår hverandre angående dette, jeg kommer ihvertfall akdri til å bytte ut "Vi" ;)

Skrevet
Du burde nå hvertfall gjøre det! Du er jo fotballagsprostituert! hehe

Heldigvis ikke, jeg startet i tidlig alder å få plass hvilke lag jeg skulle heie på. Heldigvis så er jeg ikke like trangsynte som Engelsk-wankerne :p

Skrevet

Fy faen, så nå Jenas ikke var med. Og Pavlyuchenko var jo ikke helt klar heller så måtte benkes. Tottenham er ikke det samme uten Jenas, han var stor mot Arsenal. Heldige Pool. :thumbdown:

Skrevet
Du burde nå hvertfall gjøre det! Du er jo fotballagsprostituert! hehe

Heldigvis ikke, jeg startet i tidlig alder å få plass hvilke lag jeg skulle heie på. Heldigvis så er jeg ikke like trangsynte som Engelsk-wankerne :p

Du legger det fram som om du ble født, deretter begynte du planleggingen av hvilke lag du skulle "heie" på. Er du klar over hvor patetisk det faktisk høres ut? For å ikke snakke om hvor patetisk det faktisk er? Du sier du er United-supporter, men allikevel håper du på et 5-målstap for dem i dag.

Alderen din kunne forøvrig vært interessant å vite.

Skrevet

"I was born to be the football" :p

Angående alle laga mine så ble vel jeg inspirert av bruttern, så jeg hadde (Heldigvis) kun en grunn. Men det er bare forbokstaven at jeg startet tidlig ;)

Og hvorfor klarer dere ikke å se sarkasmen i det innlegget mitt (Med det 5-målstapet)?

Som du sikkert vet så sliter Roma, det er krise, United begynner å gå på skinner og det ville vært en stor overaskelse med et tap av poeng i dag. ;)

Forøvrig har jeg nettopp fylt 18 :)

Skrevet
Det gjør jo det hele enda mer pinlig.

Hvorfor det?

Må være kjedelig å kun ha et eneste lag å heie på, selvfølgelig har jeg et lag som overgår alle de andre, hadde du sett utenfor England hadde du sett hvor fantastisk fotballen også kan være ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...