Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inter er faen meg heldig der. Ikke faen om det er viljehands.

Hånden hans gjorde slik at ballen havnet i denne veien, selvfølgelig var det hands.

Skrevet

Og der fikk Barca rtilbake for det som skjedde på brua i fjor, Bendtner-offsiden på Camp Nou og Milito som var gjennom alene med Valdes i forrige kamp på begynnelsen som ble blåst offside feilaktig.

Var vanskelig den der, så ut som hands live men var kanskje feil å gi hands for det.

Hahah dommeren SUGER. Helt vanittig.

Skrevet

Hånden hans gjorde slik at ballen havnet i denne veien, selvfølgelig var det hands.

Det kan du umulig mene...

Skrevet

Selvfølgelig var ballen borti hånden. Men det betyr ikke at det skal dømmes hands. Les reglene.

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA INGEN CL 2 ÅR PÅ RAD ENDA. FUCK OFF BARCAAAAAA. FUCK OFFFFF!!

FANTASTISK MOURINHO! TAKK! LEGEND!

ER faen meg glad nå.

Skrevet

Med vilje eller ei, hånden fikk ballen til å skifte linje. Ergo hands? Jeg kan godt mulig ta feil, men jeg mener å huske at det stod i regelboka.

Skrevet

Med vilje eller ei, hånden fikk ballen til å skifte linje. Ergo hands? Jeg kan godt mulig ta feil, men jeg mener å huske at det stod i regelboka.

Skrevet

Seriøst, det der var... FANTASTISK av Jose. Sammen med Muntari også, det hele var bare vakkert. Eto'o, så herlig for han. 36 mål for Barca i fjor men solgt allikevel, eat that Pep.

Jeg er faen så glad nå. Skulle aldri tenkt det, hater egentlig Inter. Men fantastisk, rett og slett fantastisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...