Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor gi ballen tilbake? DEt er noe Chelsea ikke ville ha gjort, så drit i dem.

Endret av Fox
Skrevet
kl. 21:52 Hull City - Chelsea 1-1: 46' Kampen er i gang igjen, og John Terry åpner med å pådra seg gult kort. Legger Altidore litt klønete i bakken (i motsetning til hvordan han la ned.. Nei. Jeg stopper der.).

*hirr* :!:

Haha. :!:

Skrevet
Haha! Så dere at Hunt prøvde seg, men ble oppdaget av Terry :(

Synd at ingen så Terry når han prøvde seg da :innocent:

Nei, men han ble avslørt av ultralyd..

Vi må ha TV-dømming! :D

Skrevet
BALLACK WTF ER DET FOR ET SKUDD?!

Kjenner frustrasjonsnivået er HØYT nå...

Nå vet du kanskje hvordan det er for oss Liverpool-supportere, nesten hver helg? :new_woot::new_woot::new_woot:

Skrevet
BALLACK WTF ER DET FOR ET SKUDD?!

Kjenner frustrasjonsnivået er HØYT nå...

Nå vet du kanskje hvordan det er for oss Liverpool-supportere, nesten hver helg? :new_woot::new_woot::new_woot:

Kuyt er god han da. Har vel tre mål på de siste 2-3 kampene? :D

Skrevet (endret)

Ja buhu, dakar manu som aldri får noe gratis av fa :roll: Viss bare manu supportere skal sutre her synes jeg de kan gå i sin egen tråd. Fryktelig slitsomt når de blir så onesided i en slik tråd. Let the abuse begin.

Endret av Crispin
Skrevet
Ja buhu, dakar manu som aldri får noe gratis av fa :roll: Viss bare manu supportere skal sutre her synes jeg de kan gå i sin egen tråd. Fryktelig slitsomt når de blir så onesided i en slik tråd.

Hva vil du? Dette er pub'en for all fotball. Blir du provosert, er det bare å holde seg unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...