Gå til innhold

Den store Windows Mobile - tråden!


Anbefalte innlegg

Javel da var jeg tilbake til S2U2 :!: Og det på grunn av ett nytt Tema (Skin).

Lastet ned den nye versjonen av S2U2 Her.

Endrings loggen for S2U2 har du >Her<.

Men det var pågrunn av dette jeg lastet inn S2U2 igjen:

post-165531-1231201176_thumb.jpgpost-165531-1231201196_thumb.jpg

 

Dette tema'et finner du >Her<

Norsk språkfil for v1.50Norsk_S2U2_v.1.50.zip

 

Oppdater Norsk språkfil for v1.62S2U2_Norsk_v1.62.zip

 

Det begynner å bli ganske mange innstillinger for S2U2, har derfor lagt ved en liten beskrivelse av de forskjellige innstillingene, og hva de gjør.

Her.htm

Endret av GbNoR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er ett program, som gjør det mulig å innstallere .Cab filer, direkte fra pc'en.

CABviaActiveSync_1.5_Setup.zip

(Husker ikke hvor jeg fant den, men tror det var inne på Xda). Med denne innstallert på pc'en, trenger du bare å koble mobilen til pc'en med usb, høyreklikke .Cab filen, og velg "CabviaActivSync", så blir .cab filen innstallert direkte fra pc'en til mobilen. Forutsetter selvsagt at du har ActivSync innstallert. :thumbup:

Endret av GbNoR
Lenke til kommentar
Her er ett program, som gjør det mulig å innstallere .Cab filer, direkte fra pc'en.

CABviaActiveSync_1.5_Setup.zip

(Husker ikke hvor jeg fant den, men tror det var inne på Xda). Med denne innstallert på pc'en, trenger du bare å koble mobilen til pc'en med usb, høyreklikke .Cab filen, og velg "CabviaActivSync", så blir .cab filen innstallert direkte fra pc'en til mobilen. Forutsetter selvsagt at du har ActivSync innstallert. :thumbup:

 

Najst funn! Fant den sikkert på MoDaCo forumet: http://www.modaco.com/content/windows-mobi...-now-available/

 

Det ser ut til at versjon 1.5 som du har vedlagt er seneste versjon, som forøvrig også støtter Windows Mobile Device Center i Vista.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Stor spille pakke til Windows Touch telefoner :dribble:

 

Touch Pro Super Arcade

Sjekk listen i spoileren:

 

 

Games included:

Navtetris by Baldo

Net Hack PPC by M Stephenson

All Mobile Mines by BinaryFish

Battleship by Steve Belczyk

Chess by Valentin Iliescu

Clickball

Connecting Jigsaw

Crosswords by Eric House

Cubicle Chaos from Microsoft

Dope Wars by Jenifer Glover

Hearts

ICBM by Geoff Macdonald

G-Invaders by ageye

Rubik

Tangled Bugs by Xflib

TripYzee by Tim C.

Caver by Ageye

Diamond Beer v2 by cgeboers

Sensory Overload by Koush

Pocket Uno by OrangaProgramaro

Pipes by Xflib

Sudoku by Xflib

 

Endret av GbNoR
Lenke til kommentar
- En nordmann på xdadevelopers forum lagde noen gode apps til Diamond. Bla. en app som viser navnet på hvem som ringer, selv om han/hun ikke er lagret i kontakter. Caller-ID søkes opp hos Gule Sider. Han lagde også en app som blokkerer nummer til mange telefonselgere I Norge (fra telefonterror.no).

 

Har du noe link til disse??

Lenke til kommentar

Hei! jeg er veldig fersk på sånne mobilgreier jeg prøver å få til, så kan noen prøve å hjelpe meg med noe?

Jeg har en HTC touch diamond jeg prøver å laste over filer/programmer som UNO fra denne linken: http://programaro.ru/en/pocket-pc/pocket-uno

Jeg lastet den ned så den ligger i en mappe i dokumentene mine men får den ikke over på mobilen? Det er en .cab fil, og jeg leste at jeg kunne bruke Active sync og laste den over, men da synkroniserte bare filene FRA mobilen min og over til PC'en.

 

Kan noen være så snill og si meg hva jeg kan gjøre for å få slike filer på mobilen? :roll:

Lenke til kommentar
Stor spille pakke til Windows Touch telefoner :dribble:

 

Touch Pro Super Arcade 3.3 BETA

Sjekk listen i spoileren:

 

 

Games included:

Navtetris by Baldo

Net Hack PPC by M Stephenson

All Mobile Mines by BinaryFish

Battleship by Steve Belczyk

Chess by Valentin Iliescu

Clickball

Connecting Jigsaw

Crosswords by Eric House

Cubicle Chaos from Microsoft

Dope Wars by Jenifer Glover

Hearts

ICBM by Geoff Macdonald

G-Invaders by ageye

Rubik

Tangled Bugs by Xflib

TripYzee by Tim C.

Caver by Ageye

Diamond Beer v2 by cgeboers

Sensory Overload by Koush

Pocket Uno by OrangaProgramaro

Pipes by Xflib

Sudoku by Xflib

 

Noen som har testet denne spillpakken på Touch HD? Funker spillene på HD-en?

Lenke til kommentar

Hei igjen! Nå har jeg lastet ned norsk ordbok på min HTC touch diamond, og fikk igjen et problem. Jeg installerte det på mobilen, men da ble halve tegn-lista mi slettet (som * - / ¤ æ ø å osv.) og hele ordboka mi ble endret. Jeg ønsker å avinstallere dette programmet så jeg får den gamle ordboka mi tilbake, men finner ikke fram til der installeringen ligger. Jeg lagret den på den mobile enheten, men vet ikke noe mer om hvor installeringen havnet så jeg kan fjerne det igjen :s kan noen være så snill og hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...