Gå til innhold

TV i USA 2009-10. (inkl sommer 09)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De vil ikke kvitte seg med House engang om seertallene har droppa sånn som det. Fox trenger virkelig en klassiker hos dem neste sesong og. Det holder ikke bare med 24 som den store dramaserien. Vet ikke med 24, men House har hatt betydelig større seertall enn Prison Break og House er en serie som kan forsette på grunn av seertallene i hvertfall noen få sesonger til om ikke mer. House blir uten tvil uansett fornyet.

Lenke til kommentar
Life kansellert.

Neeei! :(

Dette kan ikke jeg skjønne heller!! :ohmy:

 

Har bare vært fan noen dager/uker, er på s02e11 nå, men denne serien er jo smågenial.. Den er ikke en av de aller beste jeg har sett, men det er ett eller annet med den som får meg til å se mer og mer.. Veldig interessant plot, artige og gode karakterer, grei "episode-handling".. En kjempebra serie som virkelig fenger, fascinerer og sjarmerer..

 

Veldig trist at den er kansellert! :(

 

Det gode er at jeg har igjen nærmere 10 episoder..

Lenke til kommentar
The Sarah Connor Chronicles?

 

Hvordan var den, egentlig? Mente å ha fått med meg at den egentlig var nokså bra, jeg!? :ermm:

 

Faen i helvete. Hvorfor blir så bra serier kanselert? (jo fordi amerikanere er tjukke i hue, og liker bare reality/game shows/talk shows)

 

Serien er veldig veldig bra. Starter dog litt tregt, men tar seg veldig opp i slutten.

Lenke til kommentar
Earl, Medium og Unit kansellert.

Medium har veldig god sjanse til å bli sendt på CBS, mens Earl kan bli plukket opp av ABC eller FOX.

 

De forblir på Kansellert-lista til noe annet skjer.

 

link please?

 

jeg leste da rykter om at sesong 5 var så godt som i boks.

Hva skjedde?

Lenke til kommentar

Jeg og Dragen hvertfall har posta ting som du vet er sanne uansett i denne tråden, så vi er troverdig nok vil jeg si.

 

Mye slippes ut på nettet uten noe særlig artikkler, så jeg poster egentlig bare navn på serier på samme måte som Dragen.

 

Eller hvis du tviler kan du bruke en fantastisk ting som har vært på nettet i hvertfall et par år: Google!

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...