Gå til innhold

TV i USA 2009-10. (inkl sommer 09)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig synd, deler av casten var god der. Men skrivingen og alt annet bare holdt ikke mål. Du fikk mer fremgang i en episode av den britiske orginalen enn 3-4 episoder av den amerikanske.

 

Uansett er Breaking Bad tilbake på søndag, og mandag sendes piloten til Castle(ny serie med Nathan Fillion, jeg gir den levetid på ca. 1 sesong). Pilotene til Kings og Better Off Ted(ser ut som en ny komiserie som kan leve litt) neste uke der igjen.

Lenke til kommentar
Sånn bortifra de tre på toppen av førstepost?

 

Skulle ordlagt meg litt annerledes.

 

Caprica er ikke planlagt for 2009/10 sesongen, den er planlagt for 10/11 sesongen er den ikke?

 

Stargate følger jeg ikke med på, pinte meg igjennom hele SG1 og orket ikke mere.

 

Starwars kommer heller ikke ut i 09/10 er jeg rimelig sikker på

 

Tenkte mer på serier som Invasion, Fringe, Lost osv osv.

Dvs verden lagt til vår verden, men sci-fi elementer.

Lenke til kommentar
Inside sources close to the show tell us exclusively that Sheldon and the rest of the Big Bang gang are confirmed to come back!

 

Earlier this morning CBS and Warner Bros. TV sealed the deal that renews CBS's hit comedy The Big Bang Theory for two more seasons of 22 eps each. News of CBS' intentions to renew BBT leaked earlier this month but the I's and T's had remained undotted and uncrossed until today.

 

Ratings and critical acclaim for Bang have been through the roof this season, not to mention that it fits brilliantly into the Eye network's lineup of male-oriented, multicamera comedies. A renewal was considered likely, but the double pickup deal means that CBS is very happy with the series.

Lenke til kommentar
The television show is a horror/drama, described as Scream meets 10 Little Indians. The central plot is a murder mystery. Friends and family attending a wedding celebration on a secluded island off the coast of Seattle begin dying one by one. The island was the scene of a famous murder 7 years prior.

Også del av 08-09-sesongen

Lenke til kommentar
The television show is a horror/drama, described as Scream meets 10 Little Indians. The central plot is a murder mystery. Friends and family attending a wedding celebration on a secluded island off the coast of Seattle begin dying one by one. The island was the scene of a famous murder 7 years prior.

Også del av 08-09-sesongen

 

ok da beklager jeg, siden det begynner neste måned trodde jeg det hørte til 09-10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...