Gå til innhold

Den allmektige achievement-tråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vil anbefale alle nye spillere om å prøve å klare Classic Raider. Mange av de kuleste fightene i spillet finner du i de gamle raid instancene, Twin Emps, C'thun og Vael er personlige favoritter som jeg fikk gleden av å treffe igjen i går da noen guilds ville ha Classic Raider achievementet.

C'thun er faktisk en meget bra fight. personlig liker jeg ikke twins, boooring som caster ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Achievments systemet gjør meg sprø. Nonstop spamming i guild channel om hvem som har klart hva.

Men en Achievment ønsker jeg meg, og det er classic raider. Bare C`thun igjen. :(

Fikk faktisk en achievment av raggy sin hammer. Endelig brukenes til noe annet en støv samler

Skrevet (endret)

Catch 1000 fish

Fish up Gahz'Ranka

Taste like a chicken

Leeroy

Tricks and treats of Azeroth

Ikke så veldig interesant på roguen :p, 1100poeng.

Endret av -Martin-
Skrevet

Eneste achievements jeg er interresert i er egentlig Exploration og Raid & Dungeon. Jeg har alltid gått rundt å utforske så mye som mulig på kart, for å få kunne se ting på kartet ved å trykke "m" i steden for å måtte ty til internettsider for hjelp.

Jeg spiller WoW utelukkende for PvE-delen, så Raid & Dungeon-seksjonen har jeg lyst til å fylle.

En til er reputation, men jeg gjør det ikke for achivements, jeg bare liker å være exalted med stuff. :)

Skrevet
Jeg har alltid gått rundt å utforske så mye som mulig på kart, for å få kunne se ting på kartet ved å trykke "m" i steden for å måtte ty til internettsider for hjelp.

Du kan jo skaffe deg en addon som viser hele kartet selv om det ikke er utforsket da.

Jeg driver å utforsker Kalimdor nå, men får ikke til å oppdage Bloodcurse Isle på Bloodmyst Isle. Ser det er flere som har hatt det samme problemet.

Skrevet
Gratulerer :)

Er han tøff?.. Noen spesielle/kule abilites?

Og er det han selv som er "vanskelig" eller andre NPCs og Alliance spillere som er problemt?

Det er mest alliance og npcs som er problemet siden tanken dør hvis han blir stunnet :p Men du må vel ha en god tank og greie healere og hunters for å gjøre dmg.

Skrevet (endret)

Da har jeg fått de 2 achievementene Tricks and Treats of Eastern Kingdoms, og Explore Eastern Kingdoms :D

Edit:

Og ja. Det var KJEDELIG.

Endret av zennox
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

*føler seg stolt*

Yeah "Going Down?" i boks! Artig å hoppe ned fra fjell for å se om du klarer å overleve med mindre enn 5% hp.... :<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...