Gå til innhold

Blizzard om nytt MMO (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nevn en ting en katana har til feles med en krumsabel bortsett fra at de er lagd av metall og at de ble lagd for å drepe.

 

ja jeg mener samuraier her de beste krigerne som noen sinne har vært.

Katana er i alle fall det mest effektive sverdet som er laget. Har sett fler dokumentarprogrammer som kommer frem til det samme. Perfekt balansert, skarpt som fy, god rekkevidde, og tåler en smell.

Synspunktet ditt overrasker meg ikke, ser du har Toushiro som avatar ^_^

 

Edit: å sammenlikne en krumsabel med en katana er som å sammenlikne en r-moped med en hayabusa. Omtrent samme form, og følger samme prinsipper og oppbyggning.

Endret av GullLars
Lenke til kommentar
Nevn en ting en katana har til feles med en krumsabel bortsett fra at de er lagd av metall og at de ble lagd for å drepe.

 

ja jeg mener samuraier her de beste krigerne som noen sinne har vært.

Katana er i alle fall det mest effektive sverdet som er laget. Har sett fler dokumentarprogrammer som kommer frem til det samme. Perfekt balansert, skarpt som fy, god rekkevidde, og tåler en smell.

Synspunktet ditt overrasker meg ikke, ser du har Toushiro som avatar ^_^

 

Han er en av favoritt karakterene mine :love:

Lenke til kommentar
Et spill der folk kan velge samurai eller andre typer soldater for å sloss mot hverandre er ingen dum idé. Det hadde vært stilig å rasere byer som viking :cool: (ja jeg vet at det er en liten del av det vikingene gjorde)

 

Det var det jeg mente hvor kult hadde det ikke vært å gå rundt i Roma i år 50 f.k

Eller snikke seg rundt som en shinobi i Edo. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

hva med en slags historie krasj fra alle de forskjellige årstidene, hvor årstallet de hører til blir "race" og typen kriger de blir er racen (som samurai, nåtidens swat f.eks.). og så måtte det jo blitt balansert, for dagens våpen sier jo seg selv at vil bli for gode. Men samme gjelder hunters i wow, som kan bruke rifle og teoretisk sett burde jo de drepe på et skudd, vist dere forstår

Lenke til kommentar

Blizz har allerede sagt mange ganger at de ikke er på langt nær ferdig med WoW. De håper spillet vil vare i cirka ti år, og de håper å gi ut en ekspansjon annethvert år. WoW kom ut rundt årsskiftet 04/05, og Burning Crusade i Jan 07, Lich King in Nov 08, altså ~22 måneder etterpå. Med andre vil nok WoW leve minst et par ekspansjoner til, selv om jeg personlig tror de vil få ekstremt mye konkurranse etterhvert ifra spill som kopierer WoW's spillmekanikk og forbedrer grafikken enormt.

Lenke til kommentar
selv om jeg personlig tror de vil få ekstremt mye konkurranse etterhvert ifra spill som kopierer WoW's spillmekanikk og forbedrer grafikken enormt.

 

Blir galt å si at spill nå kopierer WoW når WoW kopierte alle andre spill.

 

Nei WoW blir nok å holde på i mange år, men etter som flere og flere gode MMORPG's kommer ut så mister de sakte og sikkert folk til det stabiliserer seg.

Lenke til kommentar
WoW kommer til å "slutte" om flere år, når det ikke er flere utvidelsespakker planlagt, men serverene vil nok fortsette å kjøre, akkurat slik som Battle.net gjør den dag i dag.

 

Krever det ikke vedlikehold 24/7 på WOW siden det er så stort.

Mens Battle.net er designet fort 1 mot 1 og små kamper.

Lenke til kommentar
Blir galt å si at spill nå kopierer WoW når WoW kopierte alle andre spill.

 

Alle kopierer ifra alle, slik det bør være. Plager meg ikke nevneverdig om noen lager en kloning som er vesentlig bedre, bare tanken bak er original. Og i dag er WoW så dominant at det hovedsakelig alle som kopierer ifra Warcraft.

 

WoW kommer til å "slutte" om flere år, når det ikke er flere utvidelsespakker planlagt, men serverene vil nok fortsette å kjøre, akkurat slik som Battle.net gjør den dag i dag.

 

Finner det egentlig mer tvilsomt jeg. Da vil de nok heller konsolidere servere og flytte folk isammen så lenge folk er villige til å betale - men om 6-7 år, hvorfor skulle noen gidde betale 100kr i måneden for å spille WoW 1 når de kan spille WoW 2 eller et utall kloninger?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...