Gå til innhold

Bioshock 2 får navn (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
å gi dette spillet 9 er jo bare å opplyse værden om hvor mye man værdsetter medioker grafikk

og rask action mot godt fortalt story og gameplay.

 

Medioker grafikk?!? Grafikken og atmosfæren var jo top-notch når det kom ut. Det er jo rett og slett nydelig. Du stiller kanskje litt høye krav.

Og kassettene du plukker opp er jo en genial måte å frivillig fortelle spilleren historien om rapture fortalt av innbyggerne.

Lenke til kommentar

Grafikken har vel aldri hatt særskilt høyoppløslige teksturer har det det? Men det har mange lag teksturer som skaper detaljrikdommen og den spesielle stemningen. Noe som også er en temmelig effektiv måte å gjøre det på, rent ytelsesmessig. Men igjen, lista for hva god grafikk er, nå, er langt høyere enn bare for ett år siden.

Lenke til kommentar

Gleder meg! Bioshock er noe av det beste jeg har prøvd på flere år. Det og MGS4 er utvilsomt høydepunktene så langt i denne generasjonen. Bioshock er nok det beste fps-spillet jeg har prøvd noen gang. Dette blir stort!

 

håper de fikser de største feilene med spillet, historiefortellignen, minigamet og

ffs forskjellig utsenede badguys... yay, morro å drepe de samme 4 forskjellige monsterene

igjennom hele spillet, og bli fortalt historien av elendig plasserte lydklipp

som man finner randomly undervann eller på lokasjoner som ikke har noe med storyfortellignen

å gjøre. Skulle tro de hadde litt mere peiling på slikt.. men tydligvis ikke.

Og uendelige dårlige abilities som man aldri kommer til å bruke..

 

og de "spøkelses" skikkeslene som er rippet fra FEAR kunne de spart seg for.

 

å gi dette spillet 9 er jo bare å opplyse værden om hvor mye man værdsetter medioker grafikk

og rask action mot godt fortalt story og gameplay.

 

Synes det er ganske fantastisk hvordan du klarer å liste opp alt som gjorde Bioshock til en fantastisk spillopplevelse som noe negativt. Måten historien blir fortalt på er jo ikke annet enn fantastisk. Minispillet er et herlig avbrekk fra en ellers veldig intens spilleopplevelse. Monstrene er jo kjempevarierte. De har jo en haug med forskjellige egenskaper. Big Daddy er jo dessuten den kuleste fienden som har vært i noe spill! Dårlige abillities? Aldri kommer til å bruke? Du mener geniale abillities som man elsker å bruke? Slik jeg oppfattet det i hvertfall. Medioker grafikk? Dette faller jo på sin egen urimelighet.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...