Gå til innhold

Julebrus og pepperkaker har alt kommet til butikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forberedelser er greit å gjere før desember. Planlegging og innkjøp av julepresanger f.eks., julemat osv. desember er for mange ein hektisk månad, jo meir som er unnagjort jo betre. Julebrus, kakemenn, klementiner og pepperkaker høyrer jula til, difor er ikkje det noko eg nyter i oktober.

Lenke til kommentar
Jeg venter med til 1 Desember så klart.

 

Ikke jeg, jeg syns det er teit at det ikke selges pepperkaker året rundt

 

Og btw, "Sætres Beste Pepperkaker", samt "Kung Oscar" er ikke bare Sætres, men verdens beste pepperkaker! :new_woot: Nammenam :-) Men til nød nøyer man seg med en av de andre typene inntil man finner dem. Dvs. unntatt det ene merket hvis navn jeg ikke sier (fortjener ikke engang negativ publisitet, selv jeg hadde husket hva det het :p) som ikke smaker noe!

Lenke til kommentar
Jeg er ikke helt med … For tidlig salg spolerer for julefølelsen? Hva med at noen faktisk får julestemning av dette her, og det smitter over.

 

Julefølelsen blir spolert fordi jula kommer to mnd før den er en realitet. Man ''bruker jo opp'' julefølelsen. Også er det også litt for min del, det at jeg vet at butikker starter salget av juleartikler så tidlig bare for å tjene penger, og det blir feil for min del.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...