Zeph Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Eg har byrja på OCD no, klart dei fleste på kapittel 1 og 2, men enkelte er ganske vanskelege, spesielt når det er i slutten av eit brett problemene kjem.
CAT-scan Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Eg har byrja på OCD no, klart dei fleste på kapittel 1 og 2, men enkelte er ganske vanskelege, spesielt når det er i slutten av eit brett problemene kjem. OCD er å klare et visst antall klumper per brett, ikke sant? Får man noe spesielt ut av det (foruten heder og ære)?
Zeph Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Det varierer, så langt har det vore ein av tre: Klare x antal baller, x antal trekk eller i løpet av x antal sekundar. Foreløpig har eg ikkje fått meir enn eit flagg på brettene eg har klart OCD på.
Niqābninja Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Aah. Så det var derfor det flagget poppa opp, altså.
Deadringer Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Enig i at dette er et genialt spill. Skal nok kjøpes når jeg kan få det i cdform i butikken.
kongeie Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Er stuck på "second-hand-smoking" brettet i chapter 3. Noen som har noen gode tips? Er blitt helt hektet! Glem det, klarte meg! Endret 19. oktober 2008 av kongeie
Gormers Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Testet demoen til world of goo på pc, og det blir definitivt et kjøp. Spørsmålet er hvilken platform. Har pc versjonen noen form for coop også (ign sier wii har det)? Dette spillet føles som noe som er best til pc, siden jeg kan dra spillet fram på den dårlige bærbare uansett hvor jeg er. Men så er jo coop ganske kult og da. Endret 19. oktober 2008 av Gormers
Penneknekt Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Skrevet 21. oktober 2008 Noen som har klart OCD på det første ballongbrettet i Chapter 1? Min bestetid er i skrivende stund 23 sekunder, og kravet er 16.
Niqābninja Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Nei, dessverre. Min bestetid er vel også på rundt 20 sekunder et sted. Err. Irriterende.
Zeph Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Mangler 4 OCD. Chapter 3, Upper Shaft - Har ikkje peiling på korleis eg skal klare den. - Oh yea! 45 baller! Vanskelegaste OCD så langt. Chapter 3, Super Fuse Challenge - Går om eg er rask nok. Chapter 3, You have to Explode the Head - Mangler 5 baller. - Klarte den, 51 baller Chapter 4, Mom's Computer - Kan fint klare den, men får ikkje lov etter at eg har klart brettet første gang. Chapter 5, Horizontal Transportation Innovation Committee - Klarer ikkje meir enn 30 her. - Tok den enkle veien med ein ballong og to baller. 43 vart samla inn. Chapter 5, siste brett - Ingen klarer den. Endret 22. oktober 2008 av Zeph
Penneknekt Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Skrevet 21. oktober 2008 Oi, imponerende Zeph! Jeg har hverken ferdigheter eller tålmodighet til å klare samtlige!
Niqābninja Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Samme her, jeg blir altfor lett irritert. Du har ikke noe tips til oss andre da, Zeph?
Zeph Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Tips til kva? Generelt sett: Bygg ei brei base og jobb deg oppover, når du er kome til to og to, ta det rolig, plystre ballane ned så dei ikkje lager uro, fokuser på å halde center og gravity midt på. Til OCD måtte eg tenke litt nytt. På enkelte brett var det ikkje værre enn å strekke alle ballene så langt det går og ikkje miste nokon, på andre måtte ein tenke heilt nytt.
CAT-scan Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Vil der si at man må naile mom's computer på første forsøk?
Zeph Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Om du vil få OCD så må du klare det på første forsøk ja. Så vidt eg har fått med meg har ingen funnet ut noko måte å klare brettet om igjen.
Niqābninja Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Var vel til OCD jeg mente, ja. Klarer fint ta de på vanlig måte.
Dʋgɢtung Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Måtte jo teste spillet etter å ha lest om det på Gamer.no, og synes det var et morsomt spill. Har ikke spilt så fryktelig lenge, men det er litt feelgood-aktig samtidig som det ikke er tidkrevende synes jeg.
CAT-scan Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Om du vil få OCD så må du klare det på første forsøk ja. Så vidt eg har fått med meg har ingen funnet ut noko måte å klare brettet om igjen. Drygt.
Zeph Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Det kjem ein patch til WoG om ei veke som skal fikse problemet med at ein ikkje kan klare Mom's Computer om igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå