Gå til innhold

World of Goo - genialt tidsfordriv


Anbefalte innlegg

det er der bransjen har et problem. litt sånn "skyte seg selv i foten"

 

hvordan får jeg tak i dette spillet alle snakker om ?

jo jeg pirat kopierer det. om jeg vil betale for det spiller ingen rolle. utsett til 2009 jada. Forbanna idioter. Når steam kunne selge dette forige uke uten problem hva i alle dager er problemet idag.

 

nei de borti statene imponerer ingen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Laster ned demo nå, gleder meg til å prøve når jeg kommer hjem (kan nesten ikke installere det på jobb hehe). Husker Bridge Builder fra TG for mange år siden. Brukte noen timer på det ja, ble noen syke broer også.

 

Menja. Bransjen skjønner ikke hvorfor folk piratkopierer? Det er selvfølgelig mange grunner til det, men én av dem er jo laterlige begrensninger som det her. Nei, ikke Steam i Europa ennå. Fordi? Lanser spill over alt samtidig. Nettet kjenner ikke verdensdeler, det er da heller ikke nødvendig å late som. Greti man kan kjøpte direkte fra produsenten med PayPal, men for det da.

 

Steam er forøvrig genialt, fysisk distribusjon av digital informasjon ftl.

Lenke til kommentar
det er der bransjen har et problem. litt sånn "skyte seg selv i foten"

 

hvordan får jeg tak i dette spillet alle snakker om ? jo jeg pirat kopierer det. om jeg vil betale for det spiller ingen rolle. utsett til 2009 jada. Forbanna idioter. Når steam kunne selge dette forige uke uten problem hva i alle dager er problemet idag. nei de borti statene imponerer ingen :p

 

Bare for å presisere: Det er altså mulig for nordmenn å kjøpe spillet per i dag, men da må du handle via utviklernes nettsider.

Lenke til kommentar

Trenger hjelp med kapittel 4, Mom's Computer:

 

Har kommet til kapittel....... 4 tror jeg det med "datamaskinen" og kommet til banen hvor du skal til MOM har bygd opp til den knappen og snakket med mom helt til jeg sletter noen kaker eller noe sånt, men kommer ikke videre her ifra og kan ikke skippe den levelen. trenger hjelp !?! :confused: :confused: :confused:

 

 

Edit: her er et bilde av et 20 meter høyt goo-tower.

post-111689-1224182951_thumb.jpg

 

Endret av Zeph
La til spoilertag
Lenke til kommentar
Trenger hjelp med kapittel 4, Mom's Computer:

 

Har kommet til kapittel....... 4 tror jeg det med "datamaskinen" og kommet til banen hvor du skal til MOM har bygd opp til den knappen og snakket med mom helt til jeg sletter noen kaker eller noe sånt, men kommer ikke videre her ifra og kan ikke skippe den levelen. trenger hjelp !?! :confused: :confused: :confused:

 

 

Edit: her er et bilde av et 20 meter høyt goo-tower.

post-111689-1224182951_thumb.jpg

 

Eg er på same brett, men kjem ikkje av flekken, alle ballene er jo innestengt, har berre applikasjoner og spel. Eg bygde eit tårn opp til Mom og eit stykke lengre, men det skjer fint lite.

 

Lenke til kommentar

hvordan i svartaste skrur jeg ned lyden?

 

Hører ikke når jeg snakker med andre på verken Ventrilo eller Skype.. har programmene på maks innkommende volum, men World of goo er så jævli høyt :(

 

TAKK gud for vista der en kan stille lyden på alle kjørende programmer separat i windows :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...