Gå til innhold

Trailer: Diablo III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel vel vel, og med tanke på at D3 faktisk skal la en velge kjønn på klassene så ser det ut til at jeg må velge mellom witch doctor og wizard etter hvert (ga pokker i å spille wizard i D2 siden jeg ikke hadde mye sans for å spille kvinnfolk, go fig).

 

den disintegrate strålen alene er ved ett kjøp, men slow time boblen og chain lightning gjør bare spillet til "må ha!" :D

Lenke til kommentar

Vel med tanke på dette med lyset og fargene ser det litt bedre ut på denne traileren. men jeg syns det er litt mye farger i spillet enda på en måte.

 

kunne tenkt å sett det mer mørkt og dystert og med litt mindre farge i selve leveldesignet. det blir litt WoW-ish med fargene som brukes nå. eller kanskje litt mer som Wc3 (som forsåvidt er genialt!) og litt for lite diablo.

Lenke til kommentar
Vel med tanke på dette med lyset og fargene ser det litt bedre ut på denne traileren. men jeg syns det er litt mye farger i spillet enda på en måte.

 

kunne tenkt å sett det mer mørkt og dystert og med litt mindre farge i selve leveldesignet. det blir litt WoW-ish med fargene som brukes nå. eller kanskje litt mer som Wc3 (som forsåvidt er genialt!) og litt for lite diablo.

 

D2 har jo ganske mye farger.

 

AtW

Lenke til kommentar

Ser fram til dette spillet, uten at jeg har noe forhold til de to fåregående, men jeg må si at denne filmen skuffet noe. Skulle tro det var noe hjemmesnekra fra en eller annen wow-spiller. Forøvrig tok det seg opp når det kom til gameplay delen; god action!

 

Et lite spørsmål til slutt: da jeg ikke har spilt noen av de foregående diablo spillene bør jeg spille den i rekkefølge, eller kan jeg hoppe rett på nr 2?

Endret av Folen
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...