Gå til innhold

Trailer: Diablo III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

diablo3tshirt.jpg

Artikkel

 

One of the controversies from the announcement in June was a slight backlash against the game's art style, which some of the fans complained about. Pardo said that they're sticking to the art style, and that for the most part it's a pretty moot controversy at this point. The Blizzard designers certainly have a sense of humor about the entire affair; some of them were spotted wearing powder blue t-shirts sporting a Diablo III logo that consists of balloon letters, unicorns, and rainbows.

 

Tenk så koselig det hadde vært med et "My Little Pony"-monster i spillet!

Lenke til kommentar

D3 blir neppe like bra som D2, men spelet skal kjøpast utan tvil. Blizzard sine spel har svært lang levetid, ein får mykje for pengane! Få inn ei bra historie, kule CGI filmar, bra voiceacting, gameplay ikkje minst, og gode spennande quests er ein i mål.

 

Spelar fortsatt Warcraft 3 1v1 osv på nettet.. Like artig som før, einaste som manglar er eit godt norskt miljø rundt. Og dette fleire år etter release. Same kan seiast om Starcraft.

 

 

Det er godt at Blizzard gir ut både D3 og SC2 innan maks 1.5 års tid. Har då spel å spele lenge lenge.

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som ikke synes dette er så spesielt?

Du er nok ikke det. Nå skal det sies at jeg ikke var spesielt begeistret over de forrige spillene heller.

 

Men til de som er trofaste Diablo-fans, så synes jeg det kan tas litt hensyn til at overgangen til moderne grafikk nødvendigvis innebærer noen forandringer. Det er vel praktisk talt umulig å overføre den grafiske stilen til de D1 og D2, teknisk sett. Skal forsåvidt nevnes at jeg ikke snakker med overveldene autoritet på dette emnet heller. :)

Lenke til kommentar
Det er vel praktisk talt umulig å overføre den grafiske stilen til de D1 og D2, teknisk sett.
Det er ihvertfall umulig å gjenskape en verden i 3D med samme detaljgrad som den forhåndsrenderte grafikken i Diablo II, med dagens hardware og krav til ytelse. De kunne selvsagt nærmet seg hvis de hadde valgt å jobbe mot en mer realistisk stilart, men den avgjørelsen er både tatt og utført for lenge siden..
Lenke til kommentar

D3 ser beitre og beitre ut det! :D Gledar meg til å vandre, unnskyld, teleportere rundt i mørke korridorar for å male veggane med litt zombieblod. Hadde sjølvsagt helst sett ein fullverdig CGI i Blizzard-klasse, men det her viser jo potensialet til motoren i det minste:)

Lenke til kommentar
Ser ut som om D3 er mer "epic win battles" der du står igjen med 200 lik rundt deg. I motsetning til enern og toern der hver eneste fiende kan drepe deg om du ikke passer på.

Om man spiller på Hell osv ja, noe jeg tviler på de gjør i denne traileren.

Endret av Kajo2k
Lenke til kommentar
Enig i at stilen i Diablo III avviker fra resten av serien. Se bildet under.

 

Det blir jo litt feilaktig å poste 2 dungeons bilder fra D1 og D2 og 1 utendørsbilde fra D3. Skulle det vært en lik sammenligning burde alle tre vært innendørs. Ellers så hadde D2 veldig mange av brettene utendørs, også med mye farger, så akkurat den biten av diskusjonen er jo så som så.. Uansett gjør det meg ikke det spøtt at de tør å gjør nye ting med denne serien. Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Ser ut som om D3 er mer "epic win battles" der du står igjen med 200 lik rundt deg. I motsetning til enern og toern der hver eneste fiende kan drepe deg om du ikke passer på.

Om man spiller på Hell osv ja, noe jeg tviler på de gjør i denne traileren.

Nå spiller jeg alltid som sorceress, og om man ikke passer på er det lett å bli drept av en fiende, men dette varierer stort fra fiende til fiende. Disse megaraske greiene i ørkenen for eksempel som stunner deg er jo helt fryktelige om man er på litt lav level.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...