Gå til innhold

Home blir lansert 19 november?


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mala: husk å dømme på rett grunnlag. å dømme home slik det er nå er som å dømme xbox 360 eller ps3 uten spill.

 

Ja eg forventer ikkje noe sore greier her. Er vel heller få utviklere som har bidratt noe særlig med koseligheter i Home enda :) Hadde bare vert litt greitt å få sett strukturen i bruk.

Lenke til kommentar
Det er mange som har lastet den ned nå, så kanskje vi kunne brukt denne kontoen til andre betaer også?

 

Så hvis noen andre får en beta kode til noe annent enn Home så kan de sende den til meg også kan jeg legge den inn der så kan alle herfra laste den ned.

 

Støtter den ;)

 

 

Digger d med at man kan trykke på my clubs på HOME. Også at man kan ha flere klubber.

slik som en CoD klubb hvis man har en klan i CoD og slik. D e d den e til, sant? elr har eg missforstått veldig? :p

Men en liten bagatell som irriterer meg: Eg har laget en sånn ''kul'' dude med solbriller osv. Så setter eg meg ned, så sitter eg som om eg skulle være i et jævla teselskap. Man burde kunne velge hvordan personen vår skal sitte og gå og slikt :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

den laster ned nye steder når du er i Home,

hvis du drar til et sted må du vente til den har lastet ned.

har du treg ned lasting må du vente en stund...

 

Går det an å laste de ned flere ganger selvom det er "Beta Trial Member"-betaer? Hvis det går kan jeg jo sette inn de kodene også, så får du den itillegg til av flere herfra får.

 

er bare Home som kan deles, fordi de har gjort slik at det er mulig

Killzone 2 f.eks kan ikke deles, det gjelder de fleste Betaer,

LBP også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...