Gå til innhold

Home blir lansert 19 november?


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at de ikke er en dritt/nesten ikke en dritt i 1.0 versjonen er vel det at dette er mer en stress test. Masse nye invitasjoner sendes ut, for å se hvordan serverene takler dette.

 

Det var jo mer innhold i versjonene før 1.0.

 

Men var litt kult når jeg spilte echocrome og vant en echocromedrakt :p

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Leste det at det er mulig å skaffe seg Home ved at du oppretter deg en ny konto og bruker e-postadressen til en som allerede har fått tilgang. Du logger deg deretter inn på PS Store og velger Download history.

 

Her står det noe LINK

 

 

Hvis noen gidder så har jeg veldig lyst å se hvordan home funker. Hvis det er sånn som denne guiden sier da

Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å glede meg litt til Home igjen. Akkurat sett litt på Youtube. Fikse på rommet sitt og skaffe nye klær er jo kjempe kult.. Nå blir det sånn framover at alle spill til playsttaion på ha trophy. Så da legger de sikkert til noe greier til home også. Kanskje det blir en regel at man må ha litt innhold til home med i spillet. Lurer veldig på hva ting som tver vil koste i home? Gidder jo ikke betale mer enn et par kroner for ting. Ser for meg hvordan rommet mitt skal bli. Stor Bravia tv med en playsation ved siden av. Hvis det er mulig. Spille playstation 3 i et spill høres jo tøft ut. Har ikke hørt noe om det, men kanskje det skjer. blabla...

Lenke til kommentar
det er ikke noe vits å prøve home nå, det er ingen ting der, du kan bare gå rundt...

 

Man kan faktisk spille billjard, bowling og andre småspill. Man kan også se trailere til spill og filmer. Så bare gå rundt er vel litt feil.

 

Jeg ble verken imponert eller skuffa over Home, kommer helt sikkert besøke det inatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

noen som har lyst på Home?

send en PM

 

Kris. ble den heldige første..

fikk den på mail idag, så se i innboksen deres...

 

fikk den på US kontoen min, så jeg får sikkert en til på

EU kontoen, hvis jeg gjør det veldig snart, kan jeg sette opp en egen bruker med den, så kan jeg dele med alle her som vill ha Home.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Open Beta er jo ikke "ferdig" Home, "retail" eller er det?

 

Home vil nok være i stadig utvikling hele tiden eller hvertfall i lang tid. Det vil være en tjeneste som forandrer seg og utvikler seg over tid. Se bare på Gmail. Den er fortsatt i beta og har blitt endret på helt siden den kom ut, men er en flott e-posttjeneste. Sony sammenligner Home med Gmail på den måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...