Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

De vil vel bare ikke at snusere skal få det noe bedre enn røykere, muligens forhindre at røykere skal begynne å snuse.

De som bestemmer røyker. Det er så enkelt. Egoisme og uvitenhet slår alt. Samme grunn som hvorfor snus er ulovlig i 99% av eulandene. De som styrer vet det er skadelig. De vet selvfølgelig også at røyk er skadelig, men helvete heller, de kan ikke forby noe de nyter selv. Med andre ord, egoisme og uvitenhet. Folk tenker gjerne mer på seg selv enn andre:

Hvorfor skal noen tobakksbrukere få nyte tobakken sin på jobb når "vi" andre ikke får det? Det er jo urettferdig mot "oss" som røyker.

 

Derfor blir det ulovlig å snuse på jobb og derfor er snus ulovlig i store deler av europa. Hva er det Nyhus ikke har fasitsvaret på spør du? Det meste, men tobakk og enkel psykologi, det kan han.

(yeah, snakke om seg selv i tredjeperson er kung!)

 

nå er den siste skruf sterk boksen kjøpt, nå skal jeg slutte du! gruer meg innmari, har gått en uke uten snus og vakke no deilig.. noen som har noen tips som hjelper mot lysten på nikotin utenat godteri? hakke lyst til å legge på meg 10 kilo liksom..

Slutt å snuse, ikke whine om det, ikke tenk på det. At du faktisk går rundt og gruer deg til å slutte forteller meg ganske så enkelt at du kommer til å feile i episke porsjoner, nettopp fordi du ikke vil slutte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hahah de dere sluttegreiene til alle folk er så morsomme. Jeg er mer av den typen som tar opp en ny innkjøpt boks, ser på den og tenker "en gang... en gang, men ikke idag".

 

Kan leve lenge på den der gitt, holdt i snart 1-2 år. Men gikk lei en periode og var 2 uker uten, så jeg kan hvis jeg vil.

Lenke til kommentar
Fikk nettopp mail av BuySnus.com, med en annonsering angående julesnus.

Legger den til nedenfor, jeg.

 

 

11c4fv5.png

 

 

Spennende dette, tenkte å bestille inn to løs og tre porsjon av hver sort.

 

Blir Julesnus bare å få tak i over internett og i posten, eller selges det også i butikker i desember?

Lenke til kommentar

Hm..

Noen som vet hvor mye nikotin det er i rL løs?

 

Det står forskjellig på to sider, begge sidene tilhører swedish match.

 

http://www.gothia-tek.com/templates/start.aspx?page_id=163 (8mg/g)

http://www.swedishsnus.com/EU/fullpost.asp?artid=60 (10mg/g)

 

Hvis den siste linken stemmer, så betyr det at den er sterkere enn General Løs.

Og jeg som var sikker på at General var sterkere enn rL, og at rL var den svakeste løssnusen.

Lenke til kommentar

Ahh må nok ta en tur til sverige og kjøpe noe julesnus, blir du med nyhus, du kan få shotgun=D

 

Til alle dere som spør om vi har noen tips:

 

Alle general porsjon variantene er ganske like.

Ettan, Montecristo, romeo y juliette og mye mye mer er knallgode snuser. Bare prøv dere frem, eneste måten å finne ut hva dere liker =)

Lenke til kommentar

Greit. nå skal jeg gjøre mitt første og eneste forsøk på å slutte med snus. off. elsker snus, men ser tannkjøttet begynner og ikke like det jeg holder på med. snart så jeg kan se tannrota gjennom tannkjøttet. så det skremte meg nok til at jeg slutter å snuse. akkurat nå :p

 

jeg snuser mye. mellom 1\2-1boks om dagen. så blir ett helvette. men skal bevise for meg selv at jeg er viljesterk nok :p

 

noen her som har erfaring med å slutte?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...