Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den eksisterer ennå ja:) Hadde en dåse selv for noen måneder siden. Kompis som hadde bestilt fra USA et sted, aner ikke hvor!

 

Er vel umulig å skaffe fra butikk i Norge, pga at produsenten ikke oppgir innholdsfortegnelse på snusen.

 

okej :) kan du finn ut hvor den ble bestilt :) ble sugen på en dåse eller to med hawken til jul :)

Lenke til kommentar
General Løs, noen som har merket at den kan smake sprudlene kattepiss om snusen er for fuktig? Selv synes jeg den har en litt syrlig te smak, elsker den.

 

Selvom, jeg har lenge ønsket og prøve en boks med skruf løs.

Har ikke så lang erfaring med å drikke kattepiss.

 

General Løs er god, hvordan kan du sammenligne med kattepiss? Dette tror jeg bare gjelder deg,,

Lenke til kommentar

wee ble impulstur til sverige i dag :)

gikk til innkjøpt av: general løs, skruf sterk løs, 2x skruf portion og en monecito etter det posetive jeg har hørt om den i denne tråden :) gleder meg til å teste den :D

 

og så må jeg også legge til at av en eller annen grunn fikk jeg mer effekt av general løs enn skruf sterk løs :S det var litt rart syns jeg :p

Lenke til kommentar
General Løs, noen som har merket at den kan smake sprudlene kattepiss om snusen er for fuktig? Selv synes jeg den har en litt syrlig te smak, elsker den.

 

Selvom, jeg har lenge ønsket og prøve en boks med skruf løs.

Har ikke så lang erfaring med å drikke kattepiss.

 

General Løs er god, hvordan kan du sammenligne med kattepiss? Dette tror jeg bare gjelder deg,,

Sammenligner safta fra en veldig fuktig pris med general løs.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...