Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Er nok ingen myte at det er skadelig og farlig å legge snus under armhulene og lignende. Det har noe med å gjøre at det trenger mye lettere inn i blodet på den måten. Gjør man det samme med sprit, altså plasserer det under armhulene på et vis, kan man ligge dårlig an. Idiotfakter.

 

Edit: Finner jeg ut at jeg vil skrive en anmeldelse så gjør jeg det btw. Regner meg selv for "snuseren med mest peiling" her inne, selvgod som jeg er :p

Endret av AlltidRett
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er nok ingen myte at det er skadelig og farlig å legge snus under armhulene og lignende. Det har noe med å gjøre at det trenger mye lettere inn i blodet på den måten. Gjør man det samme med sprit, altså plasserer det under armhulene på et vis, kan man ligge dårlig an. Idiotfakter.

 

Edit: Finner jeg ut at jeg vil skrive en anmeldelse så gjør jeg det btw. Regner meg selv for "snuseren med mest peiling" her inne, selvgod som jeg er :p

Huden er mye tynnere i tannkjøttet en under armene.......

Lenke til kommentar

Kjøpte en boks General Sterk. Skulle jeg ha gitt den en karakter får den nesten stryk.

Smaken var helt kvalmende, rett og slett dritt ! Den første dagen var den grei men så smakte den dritt etter hvert.

Styrken var grei nok for en snuser som meg.

 

Noen som har erfaring med denne og syntes det samme?

Lenke til kommentar
Kjøpte en boks General Sterk. Skulle jeg ha gitt den en karakter får den nesten stryk.

Smaken var helt kvalmende, rett og slett dritt ! Den første dagen var den grei men så smakte den dritt etter hvert.

Styrken var grei nok for en snuser som meg.

 

Noen som har erfaring med denne og syntes det samme?

 

njaa, jeg har en pakke nå og. på starten synes jeg den var bra.. men så synes jeg den smakte dritt og ville bare kaste den.. nå har jeg ca 7 igjen og synes den er helt grei, aksetapelt. men kanke si jeg kommer til å kjøpe den snusen igjen..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...