Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjorde en liten brøler istad. Sto på bussholdeplassen og skulle lempe ut den brukte snusen i topplokket. Oppdaget forseint at jeg selvsagt hadde åpnet selve boksen. Surt! :wee:

 

Var forresten snakk om nybegynnere vs. sterk snus for litt siden. Selv er jeg relativt ny snuser, men føler allikevel ikke at jeg får noe veldig effekt av vanlig snus. Sterksnusen er derrimot som å få et deilig slag i trynet.

 

Vil legge til at man selvsagt snuser for å nyte snusen og ikke for å briefe med at man snuser sterk. :)

Endret av Sono Juventino
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Arg!

 

Nettet fucket seg da jeg skulle legge inn anmeldelse for noen timer siden, så store deler av trådens startinnlegg har forsvunnet på magisk vis. Noen som vet om det er mulig å få dette tilbake? Om ikke, må alt skrives på nytt.

 

Kjipt med at en del Løs og Porsjon anmeldelser ble borte.

 

 

NB!

 

DERE SOM HAR SENDT ANMELDELSER SOM ER FORSVUNNET!

 

GÅ INN PÅ SENT ITEMS OG SEND DE PÅ NYTT TIL MEG, ETHERNET ELLER NYHUS

 

 

Edit: Har sendt en del anmeldelser o.l til Nyhus ;)

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Wow, hadde jo rett for en gangs skyld.

 

Takknemelighet til Nyhus, som står på.

 

Forresten, så må jeg si at general sterk er den verste snusen jeg har kommet over hittil. Den deler vel egentlig førsteplass med general porsjon.

 

der må jeg si meg enig, kjøpte meg pakke i dag, æsj

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Fra toll.no

Varer som krever spesiell tillatelse

Eksempler på varer det er forbudt å innføre uten spesiell tillatelse:

Tobakksvarer

Alkohol

Legemidler

Våpen

Planter

Dyr

Privatimport av tobakksvarer er forbudt med unnntak av kvoten man kan ta med dersom man selv har oppholdt seg i utlandet i minimum 24 timer. Og i tråd med forumets regler fjernes slike diskusjoner fra tråden.

 

(Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)

Lenke til kommentar
Takknemelighet til Nyhus, som står på.

Takk, godt noen setter pris på det ;)

 

Kommer til å sette meg ned i løpet av uka for å skrive flere anmeldelser, slik at tråden blir skikkelig igjen. Etter at nesten alle anmeldelsene forsvant må jeg si den er ganske mangelfull, men jeg har satt gutta i snusteamet i gang med å skrive anmeldelser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...