Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
jeg er 19 år nå..har begynnt å snuse for 2 månder siden.. men med mocca, å det gir meg ingenting. er det noen som har en tanke på hva som kan erstates med mocca, og litt sterkere???:S

 

Heisann, vil anbefale deg en lett baketype snus, skruf original løs (mye effekt for nybegynner), eller röda lacket løs snus.

Visst du har problemer med å bake snusen din, så har vi en bake guide på førstesiden vår i denne tråden.

 

Mvh. Iskall

Lenke til kommentar
Jeg føler akkurat det samme! Snuser mer bare fordi det er blitt en vane å ta en prell, og når jeg kjeder meg. Det er egentlig utrolig bortkasting av penger jeg ikke har heh :p

Da har du kommet til et veiskille der du mest sannsynlig kan klare å slutte.

Hvis det ikke er avhengighet, og du bare tar en prell for å kose deg burde det være på tide å vurdere å trappe ned forbruket. Hadde det kun vært en vanesak for meg hadde jeg kuttet ut dritten med en eneste gang. Jeg er dessverre avhengig i den forstand at jeg ikke klarer å ro meg ned lengre uten, og kjenner ubehag om det går for lang tid mellom hver gang. Og for å roe nervene og stresse ned.

 

Jeg holder på å trappe ned nå som det blir jul og penga flyr. Glemte å nevne at jeg snuser fordi jeg synes det er godt og dagen er liksom ikke det samme uten en pris, men klarer meg fint 2-3 dager uten. Så jeg har på en måte ikke lyst til å slutte siden jeg synes det er digg og det gir en tilfredsstillende følelse i leppa spesielt på skolen og etter måltider(i og med at vi bokstaveligtalt ikke har noe å gjøre).

Lenke til kommentar
jeg er 19 år nå..har begynnt å snuse for 2 månder siden.. men med mocca, å det gir meg ingenting. er det noen som har en tanke på hva som kan erstates med mocca, og litt sterkere???:S

 

Heisann, vil anbefale deg en lett baketype snus, skruf original løs (mye effekt for nybegynner), eller röda lacket løs snus.

Visst du har problemer med å bake snusen din, så har vi en bake guide på førstesiden vår i denne tråden.

 

Mvh. Iskall

 

Huh, Skruf Løs er jo mye sterkere enn RL løs. Ville ikke anbefalt den. Ta heller General.

Lenke til kommentar
jeg er 19 år nå..har begynnt å snuse for 2 månder siden.. men med mocca, å det gir meg ingenting. er det noen som har en tanke på hva som kan erstates med mocca, og litt sterkere???:S

Hvis du fortsatt er på Mocca-stadiet og det ikke gir deg avhengighet kan du tenke på å slutte.

 

Kanskje høres jeg litt vel moralsk ut, og for all del, jeg vet hvor godt det er spesielt i begynnelsen, men etter hvert kommer du til å angre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

bare spørsmål til noen av dere snusere, lemper dere snusen eller baker dere snusen ?

 

Personlig så går det mest i lemping, men fra en tid til annen så blir det baking.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...