Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager om jeg misforsto deg i stad philips.

 

Angående snusteamet, så er det ikke det at vi ikke lager anmeldelser, men nyhus har ikke fått det helt oppe å gå enda. Men han kommer sikkert online snart :) Og da kommer det anmeldelser.

Er det anmeldelser dere ønsker så kan dere vel bare spørre så kan vi skrive en så kommer det ut med en gang nyhus er på :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk meg selv til å handle inn en Røda lacket porsjon i dag. Den er faktisk ikke så veldig gal på smak syns nå jeg. Er likheter med Claq Qui , men svakere og mildere. Skulle egentlig bare mangle siden begge er RL.

 

Det verste var jo kommentarene jeg fikk på jobben:

 

"Hva er det der for noe? HOMSESNUS?!"

 

Den har jo regnbuens farger nå (nesten) :p

 

(PS! Har ikke noe imot homofile , hvis noen ser på dette som et angrep eller noe.)

 

 

 

Ellers må jeg si jeg savner nye snustyper med normal nikotinmengde. Det fleste nye produkter nå ser jo ut til å være niko-kick greier. (joa vi fikk Pall Mall , men den ble jeg lei av fort:P) Tror ikke jeg gidder teste Grovsnus svart engang.

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig så syns jeg snus teamet ble litt mislykket. Var jo en god ide, nå hørte jeg snakk om at Nyhus har problemer med pcen eller hva det var, men det har jo ikke kommer anmeldelser på lang tid nå.

Jeg skrev vell en typ 3 anmeldelser til Nyhus, men siden jeg ikke er i snusteamet så er ikke jeg med på å vurdere noe som helst, men de kommer !

Lenke til kommentar

Jeg har litt lyst å prøve og kjøpe snus fra buysnus.com, var mange interessante sterke porsjontyper, pluss julesnusen, og selvfølgelig er det mye billigere enn i Norge.

 

Men er litt redd for å måtte ende opp med å betale mange hundre i skatt og toll, så noen som har erfaring med å kjøpe derfra.

Er det trygt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Skjønner at dere blir frustrert over at anmeldelsene deres ikke kommer opp med en gang, men nå er det slik at nyhus har en del problemer med internett, og han har startet tråden med førstepost, det er bare han som kan redigere sin tråd, angående anmeldelser så kan dere sende de inn til meg (Iskall), Nyhus, eller Ethernet.

 

Dere kan ikke regne med at anmeldelsene deres popper opp på førstesiden få minutter etter at dere har sendt de.

 

Patience lads, patience.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...