Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bare spørsmål til noen av dere snusere, lemper dere snusen eller baker dere snusen ?

 

Personlig så går det mest i lemping, men fra en tid til annen så blir det baking.

Selv baker jeg alltid løssnus, mener det er halve kosen. Bruke litt tid og energi på å lage en perfekt prell.

 

Da er jeg hjemme fra sverige, har kjøpt en del forkjellige typer snus som jeg skal kjøre anmeldelse på inkl. probe, 1847(eller hva den heter) og elixyr(eller hva den heter). Dessverre fant jeg ingen julesnus i noen av butikkene på svinesund, selv om jeg var innom de fleste som solgte tobakk.

Lenke til kommentar
Har endelig klart å slutte. Gjorde det på dagen, uten nedtrapping eller plaster. Abstinensenes herjinger gav seg ganske fort, men situasjonsavhengigheten er verre å bli kvitt.

Gratulerer! Du har noe å være stolt over om du har snust lenge.

 

Uansett, er det noen som vet hvordan Lucky Strike sin løssnus er? Har som kjent forelsket meg i porsjonssnusen deres.

Lenke til kommentar
Vil nok tro at det er porsjon og White porsjon?

Uff, selvfølgelig. En kjapp titt på nettet og jeg ser at det finnes tre varianter. Mini porsjon, white portion og vanlig.

 

Bare jeg som ikke har sett meg ordentlig om i butikken. Sverger uansett nå kun til Lucky Strike White Portion da det er det beste jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...