Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis du ser etter på boksen heter den faktisk nick (&johnny) strong

 

Hvor mange ganger har vi hatt den diskusjonen der? Care hva den heter vel???

 

Kjøpte meg en RL porsjon på torsdag og synes det er en skikkelig drittsnus. Renner endel, kjedelig smak, merker ingenting til nikotinet og blir egentlig bare kvalm av den søte smaken. Har blitt veldig fan av Skruf porsjon sterk som den nybegynneren jeg er. Det er en snus jeg trives med. :)

Endret av Sono Juventino
Lenke til kommentar
Göteborgs Rapé er i mine øyne en av de bedre porsjonssnusene ute på markedet. Det eneste minuset med den er at den renner relativt fort, og for mye av den samme smaken kan være noe kvalmende spesielt om du ikke er vant med den. Det positive er derimot mye mer gjeldende. Den har en noe mer pikant, søt smak som er god som avvenning fra noe annet, på lik linje med Skruf Tranebær. Ikke noe jeg ville ha gått for i det lange løp daglig, men en snus som er god å bruke til tider.

 

 

Jeg syns den renner sakte, tar rundt 45 min før den begynner å renne. :p

 

jeg kjøpte en gøteborgs rape her om dagen, til en skuffelse, når jeg åpner den lukter den en blanding av salo og tobakk og selvom jeg ikke er så glad i vanlig snus lukt, så liker jeg det mye mer.. så rant den ganske fort og kjente den smaken, pluss 0 effekt.. men, men alle har sin smak ;)

Lenke til kommentar
Det er mye mulig! :D

 

Er general mini portion greit eller er det bare bortkasta penger i forhold til vanlig?

både general mini porsjon og vanlig porsjon er bortkasta penger.

skal du absolutt ha porsjon, ta nick & johnny.

 

*nick and johnny sterk finnes ikke, det er bare en markering.

det blir som å skrive coca-cola sukker på flaska..*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...