Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Kjøpte meg en skruf løs idag, utrolig god. Er noe spesielt med den snusen, god smak, perfekt fuktig og utrolig god å bake.

Endret av Slettet+981287349
Fjernet quote som er slettet.
Lenke til kommentar

Göteborgs Rapé er i mine øyne en av de bedre porsjonssnusene ute på markedet. Det eneste minuset med den er at den renner relativt fort, og for mye av den samme smaken kan være noe kvalmende spesielt om du ikke er vant med den. Det positive er derimot mye mer gjeldende. Den har en noe mer pikant, søt smak som er god som avvenning fra noe annet, på lik linje med Skruf Tranebær. Ikke noe jeg ville ha gått for i det lange løp daglig, men en snus som er god å bruke til tider.

Lenke til kommentar
Lurer på om Nyhus har vært på fylla helt siden bursdagen sin, jeg har ikke fått noen respons fra han iallefall ;p

Haha, har nok ikke. Problemet er at nettet mitt er så utrolig tregt for tiden, så jeg kommer faktisk ikke inn på "nye meldinger".

 

vil gjerne prøve ett par bokser av den, siden mister nyhus har skryte så fælt av den.

Du burde nok sjekke den ut ja. Fersk Knox løs er helt konge. Porsjonen er også god, men ikke på samme nivå som løssnusen.

Lenke til kommentar
Göteborgs Rapé er i mine øyne en av de bedre porsjonssnusene ute på markedet. Det eneste minuset med den er at den renner relativt fort, og for mye av den samme smaken kan være noe kvalmende spesielt om du ikke er vant med den. Det positive er derimot mye mer gjeldende. Den har en noe mer pikant, søt smak som er god som avvenning fra noe annet, på lik linje med Skruf Tranebær. Ikke noe jeg ville ha gått for i det lange løp daglig, men en snus som er god å bruke til tider.

 

 

Jeg syns den renner sakte, tar rundt 45 min før den begynner å renne. :p

Lenke til kommentar
Göteborgs Rapé er i mine øyne en av de bedre porsjonssnusene ute på markedet. Det eneste minuset med den er at den renner relativt fort, og for mye av den samme smaken kan være noe kvalmende spesielt om du ikke er vant med den. Det positive er derimot mye mer gjeldende. Den har en noe mer pikant, søt smak som er god som avvenning fra noe annet, på lik linje med Skruf Tranebær. Ikke noe jeg ville ha gått for i det lange løp daglig, men en snus som er god å bruke til tider.

 

 

Jeg syns den renner sakte, tar rundt 45 min før den begynner å renne. :p

 

Jeg synes det er stridt motsatt.. Rapè renner jo som bare det!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...