Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skruf original og skruf sterk det samme? Merkelig, jeg kunne bannet på at jeg så begge to sist jeg var i svinesund og kjøpte snus. Dette må noen sjekke opp i!

Tipper Imperial Tobacco vet hva de svarer på

 

Jeg er bombesikker på at det er noe lureri/feilinformasjon her. De har jo f.eks skruf original porsjon og skruf sterk porsjon. Nei, dette tror jeg ikke på.

Lenke til kommentar
Bedre enn RL?

 

Nå har jeg vært uten snus siden mandag, og klarer meg faktisk ganske greit :) Spiser litt mer og biter litt negler, men det er vell det eneste.. Kanskje prøve en pause?

 

 

 

 

 

Eeeh, nei :)

FØrste gangen jeg skulle slutte drakk jeg kaffe som bare faen..så nå er jeg både kaffeavhenigig og nikotinavhengig :thumbup:

 

Det med kaffe funka en uke, og så sprakk jeg. Holdt en uke til, og sprakk igjen. Gav opp da, det var LAN :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
må ha en liten pause tror jeg :( tannkjøtte mitt har brått forsvunnet litt langt opp syns jeg, mulig den nye giganttannbørsten ho mor kjøpte også hjelper til, men er nok snusen som ødelegger mest :/

 

Tannlegen min sa noe ala :"snus er bra for munnhygienen (floraen). Det eneste du kan oppleve er dårlig ånde, farge på tennene, og herdet hud på overleppen. Dette skyldes at slimhinnene forstyrres, og huden i overleppen kan bli samme form som vanlig hud."

 

Er litt skeptisk til det han sa akkurat der, har jo sett bilder av folk som har snust i over 20 år.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Hvor har du lest bra om RL løs? Har inntrykk av at de fleste her (meg selv inkludert) Misliker RL sterkt :p

 

Men grovsnus er bra :D

RL = Lett og bake.

 

Da er det kake :p

 

Jeg hater bake dritt, som varm general løs på bussen- Aldri en slager, ender opp med og svelge masse dritt og spyr... Huff.. grovsnus er vanskelig og bake har jeg hørt, men jeg bare må teste den. Hadde egentlig sluttet og snuse, men da begynte jeg og røyke igjen. Så nå skal jeg slutte og røyke, og kose meg med snus igjen.

 

I forhold til røyk, har snus en nydlig smak!

Lenke til kommentar
Hvis du spyr av litt sterk snus, vil jeg IKKE anbefale Skruf Tranebær. Den lager også en kvalmene smak i munnen hvis du ikke er vant til den. gå for general sterk eller skruf normal en liten stund, så kan du evn. gå over til tranebær, hvis du føler behov for smak i tilleg ;)

 

Aha :)

Takker for svar!

Den smaker jo godt men kan godt si at jeg blir kvalm av den ja!

Endret av cyclo
Fjernet unødvendig quote
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...