Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Jeg har et lita problem med posesnusen min. liker ikke at snusen blir våt med en gang så pleier å tørke. men uansett så synes jeg nesten at det alltid kommer litt vann og den blir våt. er det noen triks dere har får å holde snusen forholdvis tørr? ender egentlig alltid med at jeg sitter og ser ut som en idiot imens jeg prøver å tørke så mye som mulig.. :)

Våt? Den sitter jo bedre over leppa når den er våt da. Skjønner ikke helt tegninga, men du mener at den blir fort våt når du tar den i overleppa altså? pleier du å sleika på den elns ? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Heisann, endelig tilbake igjen etter ett forferdelig ustabilt nett fra monet, heldigvis blir 30% av regninga fjernet :)

 

Telenor ADSL Turbo here i come!

 

Röda Lacket boksen som ser ut som en fargeklatt, noen som har en kjapp oppsummering av den ?

Lenke til kommentar
Ååå.. Var faktisk akkurat det jeg gjorde..Delvis fordi de smakte ganske dårlig når jeg tygde den :whistle:

 

Håldt på med oliver twist en stund før.. FUngerer greit, men vil ikke anbefale dette framfor snus ass.

Legg den under leppen bakerst ved jekselene. etter og ha tygget den litt. så etter litt skifter du side og repiterer.

Lenke til kommentar
Ååå.. Var faktisk akkurat det jeg gjorde..Delvis fordi de smakte ganske dårlig når jeg tygde den :whistle:

 

Håldt på med oliver twist en stund før.. FUngerer greit, men vil ikke anbefale dette framfor snus ass.

Legg den under leppen bakerst ved jekselene. etter og ha tygget den litt. så etter litt skifter du side og repiterer.

 

Synes det er ett bra alternativ til snus på skole og hjemme ..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Hva mener folket om Ettan porsjon?

Ettan porsjon er en veldig god porsjon snus, er ganske likemådig som Ettan løs selv, smaken og lukten er litt annerledes, men du får samme effekt noe som er virkelig bra.

 

Litt lyst på General Sterk, ettersom jeg ikke har snust den på en stund..

Noen tips? Vil ha en litt sterk snus.

General Onyx, den må prøves, god snus, posen gir en sterk duf som seriøst åpner neseborrene dine visst de er tett.

 

Ååå.. Var faktisk akkurat det jeg gjorde..Delvis fordi de smakte ganske dårlig når jeg tygde den :whistle:

 

Håldt på med oliver twist en stund før.. FUngerer greit, men vil ikke anbefale dette framfor snus ass.

Legg den under leppen bakerst ved jekselene. etter og ha tygget den litt. så etter litt skifter du side og repiterer.

 

 

Synes det er ett bra alternativ til snus på skole og hjemme ..

Her i tråden diskuterer vi snus, så vidt jeg vet så er ikke Oliver Twist en snus, hold dere til topic lads :p

 

Montecristo er en god kosesnus..

Cubansk Tobakk,

Norsk Vann,

Produsert i Sverige.

 

The tobacco is epic.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Ååå.. Var faktisk akkurat det jeg gjorde..Delvis fordi de smakte ganske dårlig når jeg tygde den :whistle:

 

Håldt på med oliver twist en stund før.. FUngerer greit, men vil ikke anbefale dette framfor snus ass.

Legg den under leppen bakerst ved jekselene. etter og ha tygget den litt. så etter litt skifter du side og repiterer.

Skal man ikke ha Oliver Twist i tilleg til snus da, for å legge "bedre" smak på snusen?

 

Litt lyst på General Sterk, ettersom jeg ikke har snust den på en stund..

Noen tips? Vil ha en litt sterk snus.

General Onyx, den må prøves, god snus, posen gir en sterk duf som seriøst åpner neseborrene dine visst de er tett.

 

Pleier å stole på deg Iskall, men jeg mener at når du snakker om Onyx her har du helt, helt feil...fæl snus, skal aldri kjøpes igjen! Sendte en anmeldelse til Nyhus, når han får orden på nettet igjen kommer den vel opp..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...