Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

true, like etter sommerferien betalte jeg 25 spenn for en boks med skruf sterk i sverige :/ men men :p

 

skal forresten til sverige, på torsdag, tenkt å kjøpe med skruf sterk p og løs... ellers lurer jeg på hva mer jeg bør dra med? lyst å prøve noe nytt qouter hva jeg har testa før:

 

har hittil prøvd, n&j, ettan, skruf, skruf sterk, general, general wp, RL wp og lucky strike wp.

alle er portion og vil prøve en ny portion :)

skruf løs blir min første løs snus som jeg kjøper, må si jeg gleder meg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skruf løs blir min første løs snus som jeg kjøper, må si jeg gleder meg :p
skruf løs er veldig fin den. veldig lett å bake, og holder seg fast og fin under leppa lenge, pluss at det er lite klin når du tar den ut. ellers kan jeg anbefale general og grovsnus løs. de har en mye bedre smak, men renner nok litt mer. (det er forresten mulig å få tak i skruf sterk løs i sverige) Endret av xD^^
Lenke til kommentar
Kjøpte Skruf Tranbær i dag.

Den var skikkelig god!!

 

Men du blir nok veldig fort lei av den. Den smaker alt for søtt, blir kvalmt i lengden.

Snuste litt Tranebær før husker jeg, måtte ha tyggis samtidig ellers smakte det for j*velig :p

 

Aha :p

Di 2 første prisene var gode men.

Kan være enig i at den smaer litt merkelig men den er god :)

Lenke til kommentar
Kjøpte Skruf Tranbær i dag.

Den var skikkelig god!!

 

Men du blir nok veldig fort lei av den. Den smaker alt for søtt, blir kvalmt i lengden.

Snuste litt Tranebær før husker jeg, måtte ha tyggis samtidig ellers smakte det for j*velig :p

 

Aha :p

Di 2 første prisene var gode men.

Kan være enig i at den smaer litt merkelig men den er god :)

 

Ja, nå husker jeg ikke helt hvordan den smaker, men vet at jeg ikke klarer og lukte på en Tranebær boks igjen :p

 

En kompis av meg dro fram General Sterk White Porsjon, må si at snusen var grei men lukten.... Den var fyyysjhhhh, kvalmere enn Tranebær jo, eller det var kansje og ta litt hardt i :)

Lenke til kommentar
Kjøpte Skruf Tranbær i dag.

Den var skikkelig god!!

 

Men du blir nok veldig fort lei av den. Den smaker alt for søtt, blir kvalmt i lengden.

Snuste litt Tranebær før husker jeg, måtte ha tyggis samtidig ellers smakte det for j*velig :p

 

Aha :p

Di 2 første prisene var gode men.

Kan være enig i at den smaer litt merkelig men den er god :)

 

Ja, nå husker jeg ikke helt hvordan den smaker, men vet at jeg ikke klarer og lukte på en Tranebær boks igjen :p

 

En kompis av meg dro fram General Sterk White Porsjon, må si at snusen var grei men lukten.... Den var fyyysjhhhh, kvalmere enn Tranebær jo, eller det var kansje og ta litt hardt i :)

Ah, synes ikke den lukter så ille jeg :p

Men general sterk lukter nok møkk ja :p

Lenke til kommentar
Får du i deg mest nikotin av løs eller portion?

Det kommer veldig ann på hvordan en baker prisen sin. Dere må huske at det er en høyere konsentrasjon nikotin i porsjonssnusen for at den skal matche løs(mindre mengde snus, like mye nikotin), men om en baker store preller blir det et større område med nikotin som treffer slimhinnene og mer nikotin blir tatt opp i kroppen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...