Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel en diskusjon på hvereneste side i denne tråden, der det diskuteres om det heter N&J eller N&J strong. :p

Selv ligger jeg i senga og nyter "god natta" snusen min, som i dag er en Skruf Orginal portion.

God natta snus er jaggu saker! Men skal prøve å ta farvel med snusen nå, igjen...

Lenke til kommentar
Er vel en diskusjon på hvereneste side i denne tråden, der det diskuteres om det heter N&J eller N&J strong. :p

Selv ligger jeg i senga og nyter "god natta" snusen min, som i dag er en Skruf Orginal portion.

God natta snus er jaggu saker! Men skal prøve å ta farvel med snusen nå, igjen...

 

God natta snus :love: det er det beste som finnes :)

Tror nesten jeg går og nyter en god natt general :p

Lenke til kommentar
faen så mye bullshit dere prater a!

gratulasjoner, kvelds- og morraprell osv!!

Ja, dette innlegget var jo MYE bedre.

 

Men han har i grunn rett også, er mye OT og spam siste døgnet.

 

Synes forresten at det er morro DU kommenterer dette, siden du var OT-kongen sammen med Snus-dog på de første 10 sidene i forumet, og ikke minst i v5!

Endret av BallsMcLongCock
Lenke til kommentar

Skal ut å kjøpe ny snus etterpå.. Skal ha porsjon men veit ikke helt hva enda.. Har snust Skruf Sterk den siste tiden nå, begynner å gå litt lei.. Litt lyst på General Sterk, ettersom jeg ikke har snust den på en stund..

Noen tips? Vil ha en litt sterk snus, ikke noe sånn Catch tull..

Lenke til kommentar
Skal ut å kjøpe ny snus etterpå.. Skal ha porsjon men veit ikke helt hva enda.. Har snust Skruf Sterk den siste tiden nå, begynner å gå litt lei.. Litt lyst på General Sterk, ettersom jeg ikke har snust den på en stund..

Noen tips? Vil ha en litt sterk snus, ikke noe sånn Catch tull..

 

G. Ekstra sterk? Kanskje N&(J)?

Lenke til kommentar
Skal ut å kjøpe ny snus etterpå.. Skal ha porsjon men veit ikke helt hva enda.. Har snust Skruf Sterk den siste tiden nå, begynner å gå litt lei.. Litt lyst på General Sterk, ettersom jeg ikke har snust den på en stund..

Noen tips? Vil ha en litt sterk snus, ikke noe sånn Catch tull..

 

G. Ekstra sterk? Kanskje N&(J)?

Second that, spesielt med N&(J), veeeldig god den :)

Lenke til kommentar
Skal ut å kjøpe ny snus etterpå.. Skal ha porsjon men veit ikke helt hva enda.. Har snust Skruf Sterk den siste tiden nå, begynner å gå litt lei.. Litt lyst på General Sterk, ettersom jeg ikke har snust den på en stund..

Noen tips? Vil ha en litt sterk snus, ikke noe sånn Catch tull..

 

G. Ekstra sterk? Kanskje N&(J)?

Second that, spesielt med N&(J), veeeldig god den :)

 

 

Hørt at den renner veldig fort.?

Frister å prøve Montecristo.. Hvis ikke den så blir det nok General Sterk eller noe annet av General..

Lenke til kommentar
Hva mener folket om Ettan porsjon?

 

 

Syns ikke den var noe god.. Kjøpte to bokser i Sverige bare får å prøve, men det var en skikklig nedtur.. Smakte rett og slett jævli! Effekten var helt grei, men lukten og smaken var fæl! Men, som det er blitt sagt tidligere i tråden her, smaken er som baken..

Lenke til kommentar

Jeg har et lita problem med posesnusen min. liker ikke at snusen blir våt med en gang så pleier å tørke. men uansett så synes jeg nesten at det alltid kommer litt vann og den blir våt. er det noen triks dere har får å holde snusen forholdvis tørr? ender egentlig alltid med at jeg sitter og ser ut som en idiot imens jeg prøver å tørke så mye som mulig.. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...