Gå til innhold

Kjøring uten skilt


Kimannjer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør du nok. Jeg stemmer for at du går, men hvis du skal kjøre, er nok sjansen for å bli tatt minst hvis du slenger skiltet over. Da må politiet enten vite at det ikke skal være skilt på mopeden, eller kunne nummeret utenat for at de skal synes du ser mistenkelig ut. Forutsatt selvsagt at du kjører ordentlig.

Lån heller sykkelen til mor di.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Vis du er usikker på å kjøre uten skilt. så bytter du bare skiltet med den andre... men er på egen risiko vis du skal være uheldig å krasje å det er din feil. du kan bli straffet og du kan måte betale for skaden du gjorde. "dyrt". men vis du er så trygg på deg selv å kjører forsiktig så skal dette ikke bli no problem

Lenke til kommentar
Bare for å si det så er vel minstestraff for dokumentfalsk

21 dager på hotell og 10 000 i bot?

 

Bedre å kjøre uten skilt da ja, for hadde du kollidert

hadde du sitti pent i det uansett :)

 

Bra du ikke blei tatt, men håper ikke du tar sjangsen igjen,

for din skyld altså :)

Jeg fikk kun en advarsel.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Pappa hadde ikke skilt på bilen, og vi fikk brev fra kommunen om å flytte bilen fra parkeringsplassen på grunn av at de skulle vaske der.

 

Når pappa gjorde det, hadde vi rett og slett uflaks.

Politiet dukket opp, vi fikk en bot på 9000kr, og bilen ble tatt 3 måneder. Og 1 time av tiden vår ble brukt på å snakke!

Lenke til kommentar
For å kjøre uten skilt er den eneste muligheten du har å få midlertidig tillatelse fra politiet.

Hvis du treffer på den rette i politiet ser jeg ikke bort fra at du hadde fått det om du hadde forklart deg skikkelig.

 

Du får ALDRI tillatelse til å kjøre et uforsikret kjøretøy, det er jo ren idioti!

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...