Gå til innhold

Aldri opplevd en slik pervers spillehøst


Anbefalte innlegg

Satt nettopp å leste gjennom DENNE artikkelen. Sett bort fra noen få Wii og DS spill, så skal jeg ha nesten alt på den lista.

 

Er dette tidenes spillehøst? Vet ikke hvor jeg skal begynne...

 

Hva er deres "must get" spill på den lista? For meg er det Fable 2, Farcry 2 og Red Alert 3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette skjer vel egentlig hvert år, men uansett er årets høst ganske strålende ja. Er ikke så mange spill på listen jeg skal ha, men noen av dem.

 

- Far Cry 2 (PC)

- Command & Conquer: Red Alert 3 (PC)

- Mirror's Edge (ikke bestemt meg for formatet ennå).

- Left 4 Dead (PC)

- Tomb Raider Underworld (Xbox 360)

 

Flyttes til riktig kategori da dette også gjelder PC.

Lenke til kommentar

Dette blir digg høst fordi jeg skal ha noen spill til min nye pc som:

FarCry 2, kanselerte 360versjonen fordi jeg vet att min pc kommer til å vise flottere flyt og grafikk...

Crysis, må jo ha det siden jeg fikk det til 149kr

Crysis Warhead, enda bedre optimalisert, og vil runne veldig høyt på min nye pc!!

 

360:

Fallout 3

Fable 2

Gears Of War 2

 

Playstation 3:

Little Big Planet

 

jeg har og hatt masse moro med titler som GTA IV, MGS 4 og Battlefield Bad Company, så dette året har stilt veldig sterkt og dette året er enda ikke ferdig :)

 

Og maybe Mirror's Edge til en av konsollene siden pcversjonen er utsatt...

Så ja litt av en høst i vente!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
What?! Trodde det kom i år jeg. :(

Vel, da er det ett spill mindre jeg må skaffe penger for.

Jun Takeguchi sa att det kommer 13.mars 09 til Playstation 3 og Xbox 360, han sa det på E3 08 :)

 

Jeg og sliter med penger da jeg har investert i en ny pc :p

Men heldigvis har jeg allerede betalt Gears 2, Fable 2, FarCry 2, Little Big Planet og Fallout 3 så jeg trenger ikke å bekymre meg for å ikke ha råd til spillene. Mangler bare å betale Mirror's Edge så har jeg dem spillene jeg skal ha for i år :)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Har blitt skuffet så mange ganger de siste årene at jeg ikke kjøper noe som helst før jeg har lest en del anmeldelser og/eller prøvd en demo, men kommer garantert til å kjøpe Guitar Hero IV (kun spillet) og har forhåndsbestilt Sacred 2 (og jeg forhåndsbestiler aldri spill. Har kun skjedd en eller to ganger før.)

 

Gledet meg svært til Tomb Raider Underworld, men det var før jeg leste "også under vann"... Jeg snakker av erfaring når jeg sier de aldri fungerer. Faktisk leste jeg et intervju med noen spillforskere et sted (er en god stund siden) at i 80% av spill folk aldri fullfører der spillet har brett under vann er det nettopp på det brettet folk slutter å spille.

 

Saint's Row 2 kommer for øvrig til PC også, selv om det ikke er nevn i artikkelen. Gledet med til Red Alert 3, men jeg gledet meg også til Command & Conquer 3... :(

Lenke til kommentar

Xbox 360:

 

Fable 2

Fallout 3

gears Of War 2

Silent Hill 5

Far Cry 2

Dead Space

Banjo-Kazooie Nuts&Bolts

Left 4 Dead

 

Pc:

World Of Warcraft: WOTLK

 

 

sikkert noen flere som blir kjøpt og, lurer litt på Call Of Duty world at war, mirror`s edge og tomb raider underworld, til xbox 360 alle tre.

 

litt av en høst! :D

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...