Gå til innhold

Hva spiller du på?

Hva spiller du på?  

224 stemmer

1. 1. Hva spiller du på?

• Spiller kun på pc
      59
    • Spiller kun på konsoll
      18
    • Spiller på både pc og konsoll
      132
    • Har skiftet til konsoll da jeg ikke orker å oppgradere min pc mere
      12
    • Kunne vurdert å skifte til konsoll men ikke før mus/tastatur blir standard
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har lurt endel på hva folk flest spiller på, er det pc eller konsoll som brukerene her på forumet holder seg mest til?

Og går mange over til konsoll pga det uendlige hardware racet på pc?

Skal bli interesant å se hva dere bruker, takk til cyclo for hjelpen :)

Endret av _LarZen_
Videoannonse
Annonse
Skrevet
* Kunne vurdert å skifte til konsoll men ikke før mus/tastatur blir standard

Mus/tastatur på konsoll hadde ødelagt hele konsollopplevelsen spørr du meg...

Spiller på X360 og PC :)

Skrevet (endret)

Bruker begge:

På pcen går det mest i surfing og lette spill, som cs 1.6 og Battlefield 2 fordi vi bare har en normal familiepc. Konsollen brukes til pure gaming da det er så mye greiere å ha en konsoll som greier å kjøre alle spill helt perfekt, enn det er å kjøpe seg pc-spill og komme hjem og teste det bare for å finne ut at pcen er liiiiit for treig.

Så de fyller hverandres mangler på en fortreffelig måte (for meg iallefall) :)

Endret av Bennythen00b
Skrevet

Begge deler (fin PC og litt støyende 360).

Fifa gjør seg best på konsoll, ellers foretrekker jeg mus/tastatur om det er en multiplattformutgivelse. Det er dog så mange spill som kommer ekslusivt til konsoll at jeg egentlig ikke har noe klar favoritt. Eneste kjipe med konsollen er å måtte bytte DVD hele tia. PC har enten Steam eller crack.

Skrevet
Konsoll er alternativet til de som ikke har nok penger til PC.

Bullshit. Jeg har både PC, Wii, XBox 360 og PS3, og jeg skjønner godt om folk velger konsoll istedet for PC til gaming. Dessuten koster PC-spill langt midnre enn konsoll-spill.

Skrevet

For øyeblikke bruker jeg mest PC, og det er fordi jeg har bare en Wii og en ps2. Skulle ha likt å få råd til en 360 og en Ps3. Må bare vente til jeg har funnet en jobb først.

Skrevet

For tiden går det mest i PS3, og litt PC. Er så mye koseligere og sitte i en god sofa, og en skikkelig stor tv. Istedet for en pc-skjerm og den daglige kontorstolen. :)

Skrevet
For tiden går det mest i PS3, og litt PC. Er så mye koseligere og sitte i en god sofa, og en skikkelig stor tv. Istedet for en pc-skjerm og den daglige kontorstolen. :)

Er vel bare å koble PC'en til tv'en, og bruke en gamepad når du spiller?

Spiller for tiden mest på 360, men det er fordi jeg ikke har fått meg skjermkort enda (returnerte det jeg hadde)

Skrevet

Jeg har bare pc, men hadde ikke hatt noe imot en xbox360...

Men tviler på at jeg skal ha konsoll.... Ikke med det første iallfall...

Men hvorfor kjøper folk både xbox360 og ps3? Hva er vitsen?

Skrevet

Har en PC som fungerer til lett gaming. Spiller stort sett CS:S på den, men har testa Crysis. Men jeg har også en Xbox 360 og en 32" flatskjerm. Altså: jeg spiller både på konsoll og PC.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...