Gå til innhold

Tips til mest sinnsforstyrrende film


Skog Skrike Blod

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Jeepers creepers 1 og Ghost ship syns jeg var helt forferdelig, har holdt meg våken i mange år, Men det kan kanskje ha noe med at jeg var veldig ung da jeg så disse filmene. Men verdt å se;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Inland Empire

Lynch, og man trenger vel egentlig ikke å si så mye mer enn det...

 

Week End

Jeg bare nevner bilkjøringsekvensen.

 

Funny Games

Den tyske versjonen er å anbefale, selv om den amerikanske er helt lik, noe som kanskje ikke er så rart siden de er laget av samme regissør.

 

Pi

Samma som laga Requiem For A Dream, bare bedre.

 

La Science des rêves

Anbefales ikke å sees hvis man er litt syk eller påvirket av medikamenter.

 

Naked Lunch

Rett og slett herlig. Denne må bare sees, rett og slett. Nevner bare monologen om det talende rasshølet.

Lenke til kommentar
Donnie Darko

99

Donnie Darko har jeg tenkt helt ekstremt mye på, har også tenkt veldig mye på slutten i The Mist (Stephen King). Slutten er rett og slett uforglemmelig.

 

 

BHVAHAH!

Uforglemmelig, ja, det skal du ha! Uforglemmelig d-å-r-l-i-g! Ajaj, trodde jeg skulle knekke sammen og grine av den slutten, mer tåpelig får du det ikke.

Men generelt, en gjennomsnittelig skrekk/thriller. Gode spesialeffekter (vil jeg påstå), fine personligheter, godt skuespill (mesteparten av tiden), men en slutt som var så dårlig at den har brent seg inn i hjernebarken!

 

 

Vel, hva fucker med hodet til en person skal tro..

Fant en tråd for ikke så lenge siden, var noen kannibalfilmer der av noe slag, blandt annet: Cannibal holocaust, som har allerede blitt nemnt.

 

 

 

Fant den, akkurat i det jeg skulle til å poste :new_woot:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=236648

 

Og i det søket mitt fant jeg også rett etterpå når jeg skulle til å poste for andre gang:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;hl=disturbing

 

 

Kos deg!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...