Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - k.n.b - Nikkor 50mm f/1.2 AIS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
11. Oktober

Halmballer

 

Så måtte jeg få med et bilde med halmballer (aka traktoregg) jeg også. Jeg beklager selvfølgelig dypt at jeg tramper inn på Tom's enemerker på denne måten...

Det er ingenting å beklage. Jo fler som viser bilder av traktor-egg (aka rundballer/halmballer), desto bedre. Artig komposisjon hvor høyball #2 og hustak som drar øyet opp til venstre hjørne.

 

Tom

Lenke til kommentar

Selv om jeg var "uheldig" med den bortcroppede låven, så var jeg særs heldig med vinden og den ukjente forbipasserende. Mange takk for fine kommentarer.

 

Tom: Det "hustaket" er faktisk en halmball det også (eller kanskje mer korrekt rundball). Men det har sneket seg inn en stolpe der som jeg ikke helt vet hva jeg synes om.

Lenke til kommentar
Tom: Det "hustaket" er faktisk en halmball det også (eller kanskje mer korrekt rundball). Men det har sneket seg inn en stolpe der som jeg ikke helt vet hva jeg synes om.

Javisst, nå ser jeg det. Det er nok stolpen som forvirret meg, så jeg kan være enig at det er mulig at den ikke burde være der.

 

Tom

Lenke til kommentar

Takk for overstrømmende kommentarer nok en gang.

 

sverrelerre: Bildet hadde nok tålt en del millimeter beskjæring i nedkant. Men min autistiske side tok over kontrollen da jeg så at jeg nærmet meg et kvadratisk format. Da måtte jeg selvfølgelig gjøre det nøyaktig kvadratisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...