Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - k.n.b - Nikkor 50mm f/1.2 AIS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
8. Oktober

Ole, Dole, DOF

 

For første gang har jeg benyttet åpen blender i Oktoberfesten. Dybdefokusen blir ikke akkurat vidtomfattende på f/1.2.

 

post-166172-1223504245_thumb.jpg

Jeg bestemte meg for å kommentere ett av bildene dine. Og dette finner jeg mest intressant. Jeg forstår ikke helt hvorfor jeg liker dette så godt. En enorm dybde har det ihvertfall. Også denne orange bokeh-flekken ble jo flott med det regndråpene i fokus over. Det er veldig mye å se på her, og linjer som er lette å følge. Fargene går jo godt sammen. Og til å være et "nattbilde" er det jo uvanlig med så lite oransje. Kanskje det er det som gjør det friskt.

 

Nå har jeg sikkert skrevet mye vås, men uansett liker jeg bildet godt!

Lenke til kommentar

17. oktober-bildet falt tydeligvis i smak hos flere. Jeg takker for overstrømmende kommentarer.

 

khorne: Morsomt at du bet deg merke i akkurat dette bildet. Det skiller seg en del fra de andre i min oktoberfest, bl.a. ved at jeg har benyttet åpen blender. Fint at folk har forskjellig smak og legger merke til forskjellige ting. Takk for kommentar.

 

magneska: Takk for den, da har jeg fått opp Freia-stemningen i alle fall.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

RandiA: Kanskje litt dårlig gjort å legge ut dette bildet så sent på kvelden. I tilfelle noen ikke får sove mener jeg...

 

Anew: Takk skal du ha. Tok en del bilder av det bålet, men her var jeg litt heldig slik at det ikke bare ble "nok et bålbilde".

 

Tom: Det var neimen ikke langt unna heller.

 

Takk for kommentarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...