Ihasabucket Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 (endret) heisann folkens,, pga skole har jeg ikke mulighet til å spille warhammer før sommerferien settes i gang Hvordan vil spillet være om 9 måneder? vil dete være bedre pga av alle bug'sene er borte? alt er patcha opp? Er det planer om ekspansjon,packs? det håper jeg inderlig ikke =) ikke så tidlig.. edit: leif Endret 30. september 2008 av Diskutereren
Christeven Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 (endret) mener du Warhammer eller warcraft? om 9 måneder er dok det aller meste av buggs borte ja, utvidelsespakke blir det nok etter et års tid+ om det blir suksess. Endret 30. september 2008 av Christeven
Purplehaze Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Regner med mange patcher i løpet av 9 måneder. En del bugfixes patches, en del av dem hotfixes. Det drøyer nok litt med en egen expansion, men jeg tror det vil komme nytt content i form av vanlige patcher i løpet av ikke så lang tid også. Vi mangler jo 4 hovedstader og noen klasser ennå, dette kommer nok etterhvert. Når det gjelder expansions veit jeg ikke hvordan det planlegges gjort. Hovedstadene er og vil være end-game, så å slenge på 10 nye ranks og nytt content som i WOW vil ikke fungere. I alle fall ikke helt på samme måte. Men jeg tipper Mythic har en plan
Ihasabucket Skrevet 30. september 2008 Forfatter Skrevet 30. september 2008 høres altså ut som om spillet vil bli perfeksjonisert når jeg begyner høres bra ut
Ayb Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Selvsagt vil det ha kommet mange patcher innen den tid, men det er jo umulig å si i hvilken stand spillet vil være i. Et MMO er en evig bug-maskin. Perfeksjonisert (om det er noe som heter det ) vil det nok uansett ikke være.
Bruktbilen Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Skal heller ikke starte å spille før om en god del måneder, spillet får perfeksjonere seg innen den tid .
gamer73 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Det er vel aldri dumt å starte senere med et MMO mht spillets tekniske kvalitet. MEN..klarer man å holde ut da? Hva skal man gjøre i mellomtiden liksom? Ok..skole osv...gyldig grunn for casual spillere:)
Ihasabucket Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Skrevet 1. oktober 2008 Hvis jeg hadde mulighet for det ville jeg startet nå!! med EN gang! har foresten sjekka og hvis juleferien er lang nok kan det hende jeg starter da og spiller litt, for så å legge det på vent til sommerferien, hvor lang er juleferien i år? 1vgs.almenn
Rest1peace Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Skal du ikke spille fordi du går på skole? O.o Har du aldrig hat oppsig for et spill før? Man sier en ting men gjør en annen:P
Awsm Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Skal du ikke spille fordi du går på skole? O.o Har du aldrig hat oppsig for et spill før? Man sier en ting men gjør en annen:P Mulig jeg er dum, men den første setninga skjønte jeg ikke.
DiscoDown Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hvis jeg hadde mulighet for det ville jeg startet nå!!med EN gang! har foresten sjekka og hvis juleferien er lang nok kan det hende jeg starter da og spiller litt, for så å legge det på vent til sommerferien, hvor lang er juleferien i år? 1vgs.almenn VG1 Almenn og du er redd for å starte med warhammer ? Jeg satt iallefal med følelsen av at du gikk på medisin med egen hybel og deltidsjobb. Du kan gå gjennom alle 3 årene i VGS med hardcore wow raiding ! du trenger jo ikke engang å bli hardcore i warhammer og om du skulle bli det så kan du fremdeles gå igjennom vgs med gode karakterer. Endret 1. oktober 2008 av DiscoDown
Zappy Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hvis jeg hadde mulighet for det ville jeg startet nå!!med EN gang! har foresten sjekka og hvis juleferien er lang nok kan det hende jeg starter da og spiller litt, for så å legge det på vent til sommerferien, hvor lang er juleferien i år? 1vgs.almenn VG1 Almenn og du er redd for å starte med warhammer ? Jeg satt iallefal med følelsen av at du gikk på medisin med egen hybel og deltidsjobb. Du kan gå gjennom alle 3 årene i VGS med hardcore wow raiding ! du trenger jo ikke engang å bli hardcore i warhammer og om du skulle bli det så kan du fremdeles gå igjennom vgs med gode karakterer. Om han vet han har drålig selvkontroll når det kommer til spilling, så er å prioritere skole et bra valg. Men siden han klarer å holde seg unna in the first place, så kan det ikke være noe gale ed selvkontrollen... Så lenge man klarer å moderere spillingen og prioritere rett så går skole og MMO helt fint. Eneste problemet er jo selvfølgelig å klare å holde balansen.
Rest1peace Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hvis jeg hadde mulighet for det ville jeg startet nå!!med EN gang! har foresten sjekka og hvis juleferien er lang nok kan det hende jeg starter da og spiller litt, for så å legge det på vent til sommerferien, hvor lang er juleferien i år? 1vgs.almenn VG1 Almenn og du er redd for å starte med warhammer ? Jeg satt iallefal med følelsen av at du gikk på medisin med egen hybel og deltidsjobb. Du kan gå gjennom alle 3 årene i VGS med hardcore wow raiding ! du trenger jo ikke engang å bli hardcore i warhammer og om du skulle bli det så kan du fremdeles gå igjennom vgs med gode karakterer. Om han vet han har drålig selvkontroll når det kommer til spilling, så er å prioritere skole et bra valg. Men siden han klarer å holde seg unna in the first place, så kan det ikke være noe gale ed selvkontrollen... Så lenge man klarer å moderere spillingen og prioritere rett så går skole og MMO helt fint. Eneste problemet er jo selvfølgelig å klare å holde balansen. Lol vg1 er barnemat,og de "2" andre årene kan du også ta det helt med ro. Jeg går vg2 almenn og jeg har ikke gjort en eneste lekse vi har fått og forsatt ligger jeg godt over gjennomsnittet. Endret 2. oktober 2008 av Rest1peace
Ihasabucket Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Skrevet 2. oktober 2008 over gjennomsnittet? er ikke snittet 3.0? jg vil gjerne ha 5'er i år! det er mitt mål, skal gå opp til fra 4,7 i ungdomskolen
Drunk_Panda Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 du kan fint kombinere skole med spilling... gjør ferdig leksene først, så gaming. Ikke at det funka for meg, men for noen går det vel å ha noen regler!
Silmaril Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Hvis han ønsker å prioritere skolen, må han vel få love til det uten at han skal måtte forsvare seg ... Noen bruker av forskjellige årsaker mer tid på skolearbeid, slik er det og slik har det alltid vært.
Ihasabucket Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Skrevet 3. oktober 2008 ble litt avsporing her nå, men jeg må bare legge til at jeg er den som gjør lekser i siste liten, siste dagen, siste mulighet i mine WOW-spillende tider gjorde dette ofte at jeg brukte den siste dagen på å spille istedenfor å gjøre leskene,, on topic: hvor lenge varer juleferien? jg vil spille!
Christeven Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Når det gjelder expansions veit jeg ikke hvordan det planlegges gjort. Hovedstadene er og vil være end-game, så å slenge på 10 nye ranks og nytt content som i WOW vil ikke fungere. I alle fall ikke helt på samme måte. det går jo helt fint å slenge på 4-5 nye soner og 10 nye ranks. Det eneste de faktisk trenger å gjøre ang hovedstadene er å øke lvelen på npc forsvarerene. Endret 3. oktober 2008 av Christeven
Gainwardrobe Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Warhammer innen 9 måneder = totalt finpusset. Så blir det også kult med flere capital citys og noen flere klasser, gleder meg spesielt til orc choppa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå