Gå til innhold

Fifa 2009 (Hjelp, fakta, tips osv)


Anbefalte innlegg

Hold dere på topic a gitt! :p

 

 

Kjøpte meg dette på fredag da jeg følte at ingen andre i verden spilte 08 noe mer.. Flere enn meg som synes at 09 er MYE lettere enn 08? Tenker da på gjennombruddpasninger i forsvarsrekka til motstanderen osv..

 

 

Hadde også vært fint om noen hadde hatt en link til bra triks og tips i fifa:)

 

Jeg vil si at gjennombruddspasninger er vanskligere på BE A PRO modusen, men enklere på karriere enn på 08:)

 

Jeg søkte litt rundt igår etter tips og cheats men fant ingenting! Lurer også på det samme, hvilken spillere burde man kjøpe første sessongen på karriere modusen? Sånn at de utvikler seg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei. Jeg har ikke helt overgangen fra 08 til 09 i den offensive delen av spillet. Jeg vet ikke hva som har skjedd, men etter overgangen fra 08 til 09 gikk jeg fra å stort sett slå alle kameratene mine, til å bli den som pokkermeg ikke klarer å score. Noen som har en brilliant formasjon, taktikk og gjerne spillere for hurtige angrep langs midten? problemet mitt nå er at jeg ikke helt finner noen å sentre til, og ender med å slå den ned på kanten.

 

Takker ;)

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har ikke helt overgangen fra 08 til 09 i den offensive delen av spillet. Jeg vet ikke hva som har skjedd, men etter overgangen fra 08 til 09 gikk jeg fra å stort sett slå alle kameratene mine, til å bli den som pokkermeg ikke klarer å score. Noen som har en brilliant formasjon, taktikk og gjerne spillere for hurtige angrep langs midten? problemet mitt nå er at jeg ikke helt finner noen å sentre til, og ender med å slå den ned på kanten.

 

Takker ;)

Flere lag jeg greier å score med :D Real Madrid når du overfører Huntelaar er jævlig bra, ledet 6-0 over bror min med dem i det 77. minutt...Da klikket han, og skrudde av kampen x)

Lenke til kommentar

Jeg er alltid Real Madrid men jeg har laget flere forskjellige offensive formasjoner. Spiller enten 4-3-3 eller 4-2-2 med offensive becker og vinger, men jeg bruker alltid deffansive taktikker. Setter på defensiv, høyt press og den andre tingen som har med press og gjøre. Det funker alltid bra utenom mot broren min som leser alt jeg gjør fordi vi har spilt så mye mot hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...