Gå til innhold

Fifa 2009 (Hjelp, fakta, tips osv)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvertfall Vidic fra United :)

 

Jeg vil helst ha noen GODE spillere fra GODE lag :!:

 

Saklig.

 

Viss du skal være såpass smålig og bare velge spillere som kun kommer fra ditt fav lag eller kun velge spillere som enten du liker eller som spiller på lag som du "aksepterer" så får du pokker meg velge dine egne og ikke komme her å spørre etter råd!

Lenke til kommentar
Hvertfall Vidic fra United :)

 

Jeg vil helst ha noen GODE spillere fra GODE lag :!:

 

Saklig.

 

Viss du skal være såpass smålig og bare velge spillere som kun kommer fra ditt fav lag eller kun velge spillere som enten du liker eller som spiller på lag som du "aksepterer" så får du pokker meg velge dine egne og ikke komme her å spørre etter råd!

Er Vidic en dårlig spiller? Vidic og Ferdinand er de beste hodespillerne i ManUtd. Kanskje du ikke liker ManUtd, men jeg kan ikke sitte her å si at Kaka er en dårlig spiller fordi han spiller på AC Milan.

 

Btw; Jon Carew som er en god del høyere enn Vidic, sa selv i et intervju at han ikke greide hodedueller mot Vidic. Så det så!

 

EDIT: skrivefeil.

Endret av RePaC
Lenke til kommentar
Hvertfall Vidic fra United :)

 

Jeg vil helst ha noen GODE spillere fra GODE lag :!:

 

Saklig.

 

Viss du skal være såpass smålig og bare velge spillere som kun kommer fra ditt fav lag eller kun velge spillere som enten du liker eller som spiller på lag som du "aksepterer" så får du pokker meg velge dine egne og ikke komme her å spørre etter råd!

 

TEIT

Lenke til kommentar

Hold dere på topic a gitt! :p

 

 

Kjøpte meg dette på fredag da jeg følte at ingen andre i verden spilte 08 noe mer.. Flere enn meg som synes at 09 er MYE lettere enn 08? Tenker da på gjennombruddpasninger i forsvarsrekka til motstanderen osv..

 

 

Hadde også vært fint om noen hadde hatt en link til bra triks og tips i fifa:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...