Gå til innhold

Fifa 2009 (Hjelp, fakta, tips osv)


Anbefalte innlegg

hvorfor spiller folk på ps2 enda ? Irriterer meg litt av en eller annen grunn. Noe av samme følelsen jeg får av at folk fortsatt spiller CS 1.6.

 

Veldig enig, dette er 08 folkens. og det er faktisk helt sykt forskjell på Ps2 og 360... hehe..

Når det kommer til 1.6 så er jeg litt uenig med deg. Dette er jo et klassiskt spill! Som faktisk er en del forskjellig fra Source. Men dette er jo completely OT.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, lurte på om noen har hatt problemer med at spillere plutselig forsvinner fra spillet..? Hehe.. Robin var persie og Adebayor er plutselig borte fra squaden til arsenal, jeg har to spillere på team management som er uten navn, det står bare CF 10 også et tomt navn... Noen som har opplevd noe liknende?

Lenke til kommentar
Mange spillere har vært oppgitt over hvordan PC-utgaven av FIFA har blitt behandlet de siste årene, det lover EA å rette på i år.

 

– Vi har bestemt oss for å investere og innovere for å få til en PC-unik spillopplevelse. Spillere vil ha en opplevelse som er eksklusiv for PC, og det vil FIFA 09 gi dem, sier spillets produsent, Paul Hossack.

 

Her snakker vi ultrarealistisk spillbarhet og grafikk i toppklassen. I tillegg har man laget et kontrollsystem som skal passe perfekt til tastatur og mus.

 

Måtte bare finne igjen denne. Morsomt å lese nå i ettertid, med tanke på hvor usannsynlig dårlig pc-versjonen er.

Lenke til kommentar

En type experience-points. Det er poeng som viser hvor mye du har spilt Fifa. Poengene blir også dratt med videre fra Fifa 08. Jeg ligger selv på 27k, men har sett folk over 200k, så det er ganske sykt.

 

Forøvrig synes jeg FIWC konseptet er grisekult, og har tenkt til å satse på det, hvertfall i et par måneder, men regner med at jeg må ligge på rundt 85-90 seiersprosent, og nå ligger jeg på 84%, så vi får se..

Lenke til kommentar
Fifa Interavtice World Cup - Finnes bare på Ps3.

 

Mer info her:

http://www.fifa.com/interactiveworldcup/index.html

 

HÅH.

 

Det skal eg nå følge med på ja... ;)

 

hvorfor spiller folk på ps2 enda ? Irriterer meg litt av en eller annen grunn.

 

Kødder du?

 

100% seriøs

 

Fordi? Eg spiller enda Ps2...irriterer det deg? Da har du vertfall ett eller annet problem. :)

Lenke til kommentar

Har gått tilbake til Fifa ette mange års fravær.

 

Har spillt rundt 30 kamper i manager mode nå. Er det tilfelle at vær og tidpunkt på døgnet er det samme hele veien? Kun dagtid og solskinn? I så fall helt håpløst. Jeg klarer ikke å endre på dette. Kampene blir veldig like etter hvert.

 

Og det er jo latterlig at man ikke får spille europacup første sesongen. Var det ikke slik før, at lag som var kvalifisert for Europa også begynte i Europa i sesong 1?

Lenke til kommentar
Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan spille et rangert spill inne i en online lobby?

Alle de andre spillerene har bilde av kontrollen + en hengelås. Hva må jeg gjøre for å kunne spille med dem?

 

Trykk firkant for å lage en "session" og velg ranked da. Deretter venter du bare på motstander.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...