Gå til innhold

Slagmarken vises i ny video (Empire: Total War)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter lang tids stillhet fra Total War-fronten, bringer Creative Assembly oss endelig levende bilder fra slagmarken.

Video: Middels kvalitet - Høy kvalitet

Det er en god stund siden spillmessen i Leipzig og enkelte er kanskje skuffet over at det var lite nytt de hadde å vise til offentligheten, men nå gjør de virkerlig opp for seg.

Eurogamer er nemlig den heldige spillsiden som nylig fikk være den første siden til å vise videoen, den er del to i en serie av fem, den første delen viste frem sjøslagene. I denne nye videoen får en og se et kjapt glimt av kampanjekartet.

Bare 134 dager igjen nå ...

En del kommenterer nå at de simpelthen ikke klarer vente lenger, i videoen blir det nemlig blant annet vist imponerende dueller, sammen med eksempler på hvordan terrenget er enda viktigere enn tidligere. I et klipp blir det blant annet vist soldater som må komme seg over noen tømmerstokker som ligger i veien, senere ser man noe kavaleri hoppe over dem, slike små detaljer er med å gjøre dette spillet mye mer realistisk enn tidligere spill i serien. Det blir og vist eksempler på hvordan du kan ta kontroll over bygninger og like fort se dem bli pinneved.

Det er likevel ikke alle som blir helt overbevist, noe av det som skuffer noen er blant at kanonkulebanene blir for synlige, dette er fra Creative Assembly sin side ment som noe som bare skal hjelpe spilleren å holde god kontroll på det som skjer, men de har forsiktig uttalt at de i alle fall ikke vil gjøre det umulig å fjerne, det samme gjelder for de store bannerene som er over hver enkelt enhet. Mange kommenterer og et skuffende lydbilde, som ikke ser ut til å være forandret noe på.

Ingen vet når den neste videoen i serien kommer, men hvis de fortsetter med samme opdateringsfrekvens som de har gjort til nå vil den nok komme i siste halvdel av Oktober.

Video: Middels kvalitet - Høy kvalitet

Offisiell tråd på Total War-seriens hjemmeside

Endret av TSP
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg likte faktisk at kanonkuler var synlige, de var det faktisk i virkligheten, kanonkulene var ofte så treige at når de ble skutt fra 1000+ meter, kunne soldatene se kulene komme mot seg,

Skrevet
jeg likte faktisk at kanonkuler var synlige, de var det faktisk i virkligheten, kanonkulene var ofte så treige at når de ble skutt fra 1000+ meter, kunne soldatene se kulene komme mot seg,

Hmmm, jeg derimot irriterer meg grenseløst over at de absolutt må ha en dundrende overdreven hale på disse kanonkulene :mad:

Skrevet

Den 9 Februar er en ny pc på plass. Colaen, chipsen og bamsemumsen kjøpt, å 1-2 dager hvor jeg er " syk" å vekke fra skolen venter på meg :D

Skrevet

de tingene som er tatt med var jo faktisk en viktig del av den tiden.

men jeg håper ikke de overdriver, det var langt fra alle slag der en side byggde forsvar, det var mye vanligere å bare bruke steinrøyser eller gjerder. noe som man også kan gjøre i spillet.

Skrevet

Jeg synes det er litt spesielt Frohman at du mener de har kopiert funksjoner fra Company of Heroes, når disse funksjonene er med på å gjøre ethvert strategispill mer realistisk. Jeg vil heller si at de har kopiert historien.

Skrevet

Slenger meg på TSP, det å ta dekning etc var ikke noe Company of Heroes oppfant, det var slik de gjorde, og fortsatt gjør, når man kriger. Missforstå meg rett, CoH brakte mye godt til RTS sjangeren og mye av mekanikken der er ny.

Selv håper jeg det blir viktig med formasjoner etc, og ikke bare "sett opp troppene der, der og der og skyt løs". Gleder meg også til å prøve meg på sjølslag, de har irritert meg svært ofte.

Skrevet

Slik jeg tolker det er det fordi han mener videoen har gitt han så høye forhåpninger, at han nå blir mer og mer redd for at de skal mislykkes med å lage spillet så bra som det gir intrykk av nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...