Gå til innhold

Warhammer Online: For en vill kø for og logge på hver dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke at dere gidder :)

 

Roller dere Destru på Eight Peaks, så får dere jaggu skylde på dere sjøl.

 

Helt enig. Eight Peaks er vel en av de fulleste serverne av dem alle. Spill på en annen server/eventuelt reroll Order er løsningen her. Jeg ville ALDRI funnet på å spille på den eller f.eks Eltharion serveren, det er jo 400+ i kø på destruction siden der hele tiden.

Lenke til kommentar

Håper det kommer en oppdatering, slik at man slipper å stå i kø igjen dersom spillet har kræsjet. (om man har vært logget inn de siste 2 minuttene er det rett inn igjen)

 

Ellers er det største aberet med spillet, sånn jeg ser det, ubalansen mellom order og destruction på noen servere. Men dette er jo i stor grad et spillerskapt problem, og jeg tror dette vil jevne seg ut med større spillerbase, og eventuelle transfers dersom det er helt på jordet på noen servere.

 

Mythic er i alle fall klar over problemstillingen.

Lenke til kommentar

Det virker som Mythic ikke har tenkt noe særlig på faksjonsbalanse. Veldig merkelig egentlig. De eneste uttalelsene jeg har fått med meg fra dem på området er liksom "GREENSKINS! WAAAGH! ORC ORC ORC ORC", osv... Man er jo enda mer avhengig av faksjonsbalanse i WAR enn i f.eks. WoW, siden WAR lener seg så tungt på Realm versus Realm konseptet sitt.

Lenke til kommentar

Joda, men hva skal man (de/mythic) gjøre? Jeg ville spille på en spesifik server, fordi jeg kjente noen folk der. Skulle noen hindret meg i det pga. balanse?

 

Eller; jeg er på en destruction overpopulated server. Jeg er rank 16. Skal noen tvinge meg til å rerolle order på en eller annen server som har lite av det? Om jeg får en whisper av en GM noen gang som forteller meg noe sånt, så screw WAR tbh. Da knekker jeg cd'n og reroller Hello Kitty Island Adventure :p

 

Er ikke bare bare å flytte folk rundt heller. Mythic vet ikke hvem jeg kjenner, og de kan faktisk ikke bare bryte opp guild/kompisgjenger for å fikse på balanse heller. Ikke uten syke mengder klaging etterpå i alle fall, og det tror jeg ikke de er interessert i.

 

Nei, folkens. Løp ut og rekrutter! Venner og familie. Spillet trenger større spillerbase! Flere folk! Kan ikke ha noe av at folk ikke begynner å subscribe etter 1 mnd og går over til wotlk (patch 3.0 kommer vel nesten samme dag som man må begynne å betale for WAR.. merkelig det der :ph34r: )

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at dere gidder :)

 

Roller dere Destru på Eight Peaks, så får dere jaggu skylde på dere sjøl.

 

Jeg var en av de første på Eight peaks , mener du jeg skulle vært spåmann angående køen ? Uansett blir vel problemet litt mindre med klona servere der casuals og andre fjols kan stikke ;)

 

I utgangspunktet var kommentaren min myntet på de som har rollet eight peaks de siste par dagene. Men, hvis du var klar over all hypen rundt eight peaks (Nihilum, osv.), så burde det si deg endel. Nå vet ikke jeg om du rollet destru eller order, men de aller, aller fleste burde være veldig klar over at destru kom til å bli mye mere populært enn order. Så, ja... Litt spåmannevner tror jeg de fleste burde makte å skvise ut. Særlig hvis man liker å kalle seg "hardcore".

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
Skjønner ikke at dere gidder :)

 

Roller dere Destru på Eight Peaks, så får dere jaggu skylde på dere sjøl.

 

Jeg var en av de første på Eight peaks , mener du jeg skulle vært spåmann angående køen ? Uansett blir vel problemet litt mindre med klona servere der casuals og andre fjols kan stikke ;)

 

I utgangspunktet var kommentaren min myntet på de som har rollet eight peaks de siste par dagene. Men, hvis du var klar over all hypen rundt eight peaks (Nihilum, osv.), så burde det si deg endel. Nå vet ikke jeg om du rollet destru eller order, men de aller, aller fleste burde være veldig klar over at destru kom til å bli mye mere populært enn order. Så, ja... Litt spåmannevner tror jeg de fleste burde makte å skvise ut. Særlig hvis man liker å kalle seg "hardcore".

 

Med den roinga så går du snart i plan, nei jeg har ikke lest om "hypen" rundt den serveren,,,,,,

Lenke til kommentar
I utgangspunktet var kommentaren min myntet på de som har rollet eight peaks de siste par dagene. Men, hvis du var klar over all hypen rundt eight peaks (Nihilum, osv.), så burde det si deg endel. Nå vet ikke jeg om du rollet destru eller order, men de aller, aller fleste burde være veldig klar over at destru kom til å bli mye mere populært enn order. Så, ja... Litt spåmannevner tror jeg de fleste burde makte å skvise ut. Særlig hvis man liker å kalle seg "hardcore".

 

Har hørt dette med Nihilum før, og ble litt nysgjerrig så jeg titta på sida dems. Ikke ett eneste ord der, og på forumet var det eneste jeg fant var en tråd i "Pit of Shame, If your thread ends here you should be ashamed". Virka ikke som noen av de gutta hadde noen interesse. Har forøvrig støtt på ett par av de i scenarios, og da har jeg vært lite imponert. Det er nesten mer sannsynlig at Nihilum ble tatt av fanboys veldig raskt for å virke "pro". Kan iallefall ikke være en betydelig del av de siden det står ingenting om det noe sted på sida dems.

 

Også med tanke på at guilds går opp i level via alle medlemmenes xp, så ville de nok ha vært synlige nok til å være en guild av rang!

Endret av Imbakekeke
Lenke til kommentar

Quote fra MBJ. Fint for de som krasher og venter mye i kø. :)

A perfect example would be like when you get booted or want to switch toons and you get stuck in the server queue again. We thought it was fixed, but we're going to go in and fix it again. To me, that's something that's really important to fix right away. That's not a balance issue. Nobody is going to be pissed off about us fixing this dumb bug. That's one of the things that I really want to do over the next thirty days; get a whole bunch of these annoyances or bugs out of the way and then get ready for a couple big content patches.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...