Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Liker du mobiln så langt da?

 

Joda, den er virkelig fin :)

 

Bare synd at vi i Norge enda ikke kan laste ned nyeste Firmware fra mobilen eller Nokia Software Updater :(

 

(hvis det var meg du spurte :D)

 

Har du noe negativt å si om den da? (må vell være noe?)

 

Litt "enkle" menyer, skulle gjerne vært litt mer avanser...

 

Kan likegodt nevne At spillene som er forhåndsinstallert på mobben er bare ræva.

Endret av baguett
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen av dere her i forumet som har installert feks 1881 mobilsøk eller 118mobil på 5800?

 

Jeg får ikke ... til å kjøre disse programmene på telefonen, enda den er resatt, tilbakestillt og lagt inn firmware (11.000.8) på nytt.. Er det noe i innstillingene jeg må endre for å få kjørt disse programmene?

 

i 118-porgrammet får jeg bare en feilmelding som sier noe om at java.lang.nullexeptionpoint eller noe slikt

 

Irriterende.

 

For orden skyld: flere andre javaprogram (spill, accuweather, etc) fungerer fint..

Lenke til kommentar
Liker du mobiln så langt da?

 

Joda, den er virkelig fin :)

 

Bare synd at vi i Norge enda ikke kan laste ned nyeste Firmware fra mobilen eller Nokia Software Updater :(

 

(hvis det var meg du spurte :D)

Du kan om du har den røde utgaven.

 

Kan godt hende, forr jeg har den blå utgaven :p

Jeg har den røde utgaven og det funker ikke, ringte nokia og de sa det ikke var kommet noen opptatering fra dem, at dette evt var fra england eller noe sånt, i så fall kan dere som har fått opptatert regne med at telefonen egentlig "ikke" er norsk:P

Lenke til kommentar
endelig fått min nokia 5800 :w00t:

men ett lite problem :p

oppe i høre hjørne blinker den meldingslogoen, trykker jeg på den kommer det opp en liten rubrikk der det står klokka og under står det "SIM-minne fullt" noen som vet hva det er?

prøvd og prøvd men finner det ikke ut :p

 

Jeg hadde samme problem. Tok SIM kortet inn i min gamle telefon og slettet alle meldingene som var på kortet. Dermed tok jeg den inn i 5800. Dette fikset det. Prøvde å gjøre det samme fra 5800, men fant aldri noe option for det.

Lenke til kommentar
endelig fått min nokia 5800 :w00t:

men ett lite problem :p

oppe i høre hjørne blinker den meldingslogoen, trykker jeg på den kommer det opp en liten rubrikk der det står klokka og under står det "SIM-minne fullt" noen som vet hva det er?

prøvd og prøvd men finner det ikke ut :p

 

Jeg hadde samme problem. Tok SIM kortet inn i min gamle telefon og slettet alle meldingene som var på kortet. Dermed tok jeg den inn i 5800. Dette fikset det. Prøvde å gjøre det samme fra 5800, men fant aldri noe option for det.

 

How to get rid of the flashing envelope icon on the Nokia 5800 XpressMusic :)

Lenke til kommentar
endelig fått min nokia 5800 :w00t:

men ett lite problem :p

oppe i høre hjørne blinker den meldingslogoen, trykker jeg på den kommer det opp en liten rubrikk der det står klokka og under står det "SIM-minne fullt" noen som vet hva det er?

prøvd og prøvd men finner det ikke ut :p

 

les forumet da, har blitt tatt opp flere ganger...

Lenke til kommentar

Har brukt filbehandler til å føre over sanger til telefonen. Lagt album i mapper. Når jeg nå har slettet enkelte album (mapper) fra telefonen ligger de fortsatt inne som album i telefonen. Hvordan får jeg slettet dette? Filene er borte, men musikkspilleren tror fortsatt at albumene ligger der. Når jeg forsøker å slette albumet i telefonen får jeg beskjed om at det ikke går. Noen som har forslag til å få bort disse "ghost"-albumene fra telefonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...